חיפוש

למה אילוף כלבים יכול להיות מאוד קריטי בעבורכם?

 

 כלבים, לכל דבר ועניין, הם יצורים חברתיים. החברים הכלבים שלכם, למרות זאת, חייבים סיוע ואף הדרכה, על מנת שיהפכו לבני לוויה מוצלחים יותר. נראה כי אימוני אילוף כלבים הם הכרח המציאות, לשם למידת נימוסים מיטביים והנחיות התנהגויות כלליות, מה שמחויב המציאות, וכפועל יוצא – תוכלו ליהנות מאח ורע ידידותי, רגוע ובעיקר צייתן.

נעשתה המון השקעה בכתיבת מאמר זה, ונשמח אם תכבדו אותנו, ותקפידו על קריאה רציפה למן התחלת המאמר שלפניכם ועד לסופו. ובין השאר תוכלו לגלות – למה אילוף כלבים יכול להיות מאוד קריטי בעבורכם?

 

האם אילוף כלבים ייצור בינכם לבין הכלב שלכם חיבור יותר חיובי?

נתחיל בעובדות. כידוע לכל, אילוף כלבים מציע לכם כל מיני הזדמנויות להתחבר וליצור קשר עם הכלב שלכם. בראש ובראשונה, אתם מוסיפים מישהו חדש לחיק המשפחה שלכם, מה שחשוב ששניכם תתחברו זה לזה. כשמאלפים כלבים יש מאין, לומדים איך הוא מגיב לפקודות שלכם, ומה הלך ההתנהגות שלו. על אותו מישור, הכלב שלכם יתחיל להסתכל עליך בתור מנהיג, הוא ימתין מדי יום, על מנת ללמוד ממכם דברים חדשים.

בכל פעם שהוא ירגיש שלא בנוח, הוא יגיע אליכם, מכיוון שהוא ישכיל לדעת כי אתם המנחים, מה שבהכרח ייצור קשר ייחודי בינכם. חוץ מחיי השגרה ומנימוסים בסיסיים, אף יתחזקו יחסי האהבה בינכם.

 

למה אילוף כלבים יכול להיות מאוד קריטי בעבורכם?

והנה כבר הגענו לסיום דברינו, הזמן עובר מהר כשנהנים, ונדון בהרחבה בשאלה – למה אילוף כלבים יכול להיות מאוד קריטי בעבורכם? בעת אילוף הכלב שלכם, יהיה באפשרותכם לשלוט בו בכמה מצבים. באילוף לצייתנות ילמד הכלב שלכם קודים של נימוסים אלמנטריים, כמו למשל – להפיל, לשבת, להמתין או לעצור, וכיוצא בזה. הוראות אלו יסייעו לכלב שלכם לבצע פעולות שבשגרה. על אותו מישור, בהינתן שליטה מלאה על הכלב שלכם, יהיה באפשרותכם לטייל אתו במקומות ציבוריים.

עם האילוף כלבים הנכון לא תצטרכו יותר להשאיר את הכלב שלכם בבית בעוד תבלו עם קרובי משפחה ועם חברים טובים. כשהכלב שלכם יהיה בשל לציית לכם, תוכלו לקחת אותו עמכם בלי כל בעיה באשר תלכו. כמו כן, הכלב שלכם יהיה יותר בטוח, הכלב ילמד לפגוש את הקרובים אליכם, ואיך להתחבר לכלבים שונים. חיש מהר הכלב יהפוך לבן המשפחה שלכם, ילמד את הנימוסים המתבקשים מאליהם להתנהג בציבור, כמו גם בבית שלכם.

יש כלבים שלפעמים מביעים כעסים בעודם נפגשים עם שאר הכלבים, ולעומתם יש כלבים שיותר מתביישים. כלבים שמגדלים בבית נדרשים להבין את השפה שלהם, מה שיסייע להם לייצר אינטראקציה עם כל מיני כלבים. בדיוק כמו בני האנוש, אף הכלבים חייבים להתרועע עם כדוגמתם. וזאת הסיבה, כי לימוד נימוסי התנהגות במעגל החברתי מחויב המציאות.

השתתפות בשיעורי אילוף כלבים מסייעת לספק לכלב שלכם ביטחון. בעודו חדש בבית שלכם, יתכן שהוא יהסס לתקשר או לאכול, יש מי שממש יחלה. בעוד הנכם או מאלף הכלבים תקדישו לו זמן יקר, הכלב שלכם ילמד להעביר דברים הרבה יותר בקלות.

תרגול הליכה צמודה

 

אולי יעניין אותך גם

מלטזית
הכל על המלטזים

בימים האחרונים נדמה לנו שאנו רואים מלטז בכל מקום. כשאנחנו יורדים לרגע לסופר או יוצאים סיבוב קצר בשכונה, אנו מגלים שיש סביבנו לפחות 3 מלטזים

קראו עוד »