חיפוש

כלב עם תפקיד: מה מאפיין את המלנואה?

המלנואה או בשמו היותר מוכר רועה בלגי מוכר לנו משירות כוחות הבטחון. הכלב משתתף ביחידות עילית כגון עוקץ וביחידות משטרתיות לפעילות מונעת חבלה ולגילוי סמים. המלנואה הוא אכן כלב עבודה מושלם, הוא ממושמע, חזק, אנרגטי ואמיץ. גידול ביתי של מלנואה מתגלה כאתגרי למדי. הכלב זקוק למרחבים לרוץ בהם ולפרוק אנרגיה ובעלים חזק המסוגל לאלפו למשמעת. רוצים לדעת עוד על המלנואה? הכנסו לאתר פטנט וגלו עוד.

 

אתר פטנט

אתר פטנט הוקם כדי לשמש פורטל מקיף ומלא לכל צורכי גידול חיות מחמד תוך קידום רווחת בעלי החיים ושמירה על בריאותם ואיכות חייהם. באתר תוכלו למצוא אינדקס וטרינרים, מאלפי כלבים, מגדלי חיות מחמד, מספרות לבעלי חיים, חנויות לממכר מזון לבעלי חיות ועוד ועוד. בנוסף תוכלו לקבל מידע רב שנכתב על ידי אנשי מקצוע המומחים בתחומם בכל נושא שמעסיק אתכם, לדוגמא, רועה בלגי. בנוסף, באתר ישנו פורום מומחים לכל שאלה או בקשה.

 

גזע המלנואה

גזע המלנואה התחיל את דרכו בבלגיה בסוף המאה ה- 18 מתוך מטרה לייצר גזע כלבים אשר יהווה גזע בלגי מקורי. המלנואה הינו כלב בגודל בינוני כאשר הצבע המאפיין אותו הוא חום בהיר במרכז הגוף אך פנים כהות עד שחורות. הוא דק גזרה, אתלטי, גמיש וחזק, בעל מרץ בלתי נדלה וכוח רב. הוא אינטיליגנטי ונוח מאד לאילוף, ומסיבה זו הוא נחשב לכלב המועדף על ידי יחידות רבות בארץ ובחו"ל המשמשות לזיהוי חומרי נפץ, סמים, פעילויות מבצעיות ומשטרתיות כגון יחידת עוקץ.

 

יתרונות וחסרונות בגידול ביתי של מלנואה

גידול מלנואה בבית יכול להיות חוויה יוצאת דופן ויכול להיות גם מטרד לא קל. המלנואה זקוק קודם כל לבעלים חזק, תקיף וממשמע. הכלבים זקוקים למשמעת ברזל ולאילוף תקיף בשנותיהם הראשונות ולאחר מכן הם הופכים צייתנים וממושמעים במיוחד. בנוסף, מדובר בכלב הזקוק למרחבים פתוחים, לריצות ומשחקים עתירי אנרגיה ולבעלים המסוגל לקחת אותו לטיולים ארוכים ורבים מחוץ לבית. כלבי מלנואה יכולים להפיק הנאה מיוחדת מטיולים המשלבים ריצה ומשחק ממושך בפארק. ללא כל זאת, הכלב עלול להפוך למשועמם, לגרום נזקים בבית ולא להיות ממושמע לבעליו.

 

מזון ובריאות

באתר פטנט תוכלו למצוא מזון מזין ובריא עבור המלנואה וכמו כן מברשות שיער כדי להקל על נשירת השיער המתרחשת לאורך כל השנה אך במיוחד בעונות מעבר. תוכלו גם למצוא צעצועים לעיסים ושפע של משחקים חכמים שיגרו את הסקרנות של הכלב הנבון ויעסיקו אותו בזמן שאתם עובדים או נחים קצת.

 

לסיכום

פורטל פטנט מספק לכם את כל המידע שתזדקקו לו כמגדלי חיות מחמד. באתר תוכלו למצוא אינדקס וטרינרים, מאלפי כלבים, מספרות ונותני שירותים נוספים. תוכלו להתייעץ בכל שאלה בפורום המומחים, למצוא חנויות למזון כלבים ומידע שימושי רב.

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך גם

מלטזית
הכל על המלטזים

בימים האחרונים נדמה לנו שאנו רואים מלטז בכל מקום. כשאנחנו יורדים לרגע לסופר או יוצאים סיבוב קצר בשכונה, אנו מגלים שיש סביבנו לפחות 3 מלטזים

קראו עוד »