חיפוש

איך אוגרים מכניסים הרבה אוכל ללחיים?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד מי שמגדלים מכרסמים מסוגים שונים. אלו מבקשים לדעת כל מיני פרטים מעניינים אודות בעלי החיים שברשותם. עובדה זו גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתענה בכל פעם על שאלה נפוצה אחרת. עד כה ענינו על שאלות שנוגעות לחולדות ועכברים והפעם נתמקד באוגרים. הישארו אתנו ותגלו איך הם מכניסים כל כך הרבה אוכל ללחיים שלהם.

 

הכנסת אוכל ללחיים – מה זה אומר בכלל?

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי מכיוון שאתם מתעניינים באוגרים, כדאי שתדעו שאנחנו כאן כדי להסביר לכם מה הכוונה ב"הכנסת אוכל ללחיים". שכן, שמענו לא פעם על מי שלא מכירים את התופעה המרתקת הזו. מדובר בעצם ברגע שבו האוגר לועס כמות גדולה של אוכל (זה יכול להיות אוכל יבש, ירקות או פירות למשל) והוא מחזיק בו בתוך הלחיים שלו. מי שראה אוגר מבצע את ההליך המדובר, יודע שבשלב זה, האוגר נראה כבעל לחיים עצומות.

איך אוגרים מכניסים הרבה אוכל ללחיים?

איך הם עושים את זה? רמז: הגנטיקה עוזרת להם

שוחחנו עם מי שיודעים דבר או שניים על אוגרים והתברר לנו שמדובר בעניין גנטי. שכן, האוגר נולד עם יכולת מולדת של גמישות רבה בלחיים. בניגוד ללחיים שלנו (שיכולות להכיל כמות מועטה של מזון), האוגרים יכולים להכניס לפה שלהם כמות גדולה ויש מי שיאמרו אף עצומה.

נציין כי האוגרים יכולים להחזיק במזון הלעוס בתוך הפה למשך זמן ממושך, כך שהם יכולים לצורך הדוגמה לאכול ארוחת בוקר ב – 8.00, להשאיר אותה בפה ולהמשיך ללעוס אותה ב – 10.00. לחצו כאן ותגלו את כל האינפורמציה המעניינת בעניין זה.

 

למה הם עושים את זה בכלל? ואיך זה קשור לשם שלהם?

האוגרים עושים זאת כדי שתהיה להם אפשרות לאכול בשלבים מאוחרים יותר של היום. יש מי שאומרים שמדובר בצורך הישרדותי. כך שבעצם, האוגר בוחר להחזיק את האוכל בתוך הפה שלו ולא במתקן האוכל, כדי שהוא יוכל לאכול ממנו בכל עת שירצה מבלי לחשוש שמישהו אחר יאכל ממנו והוא יישאר ללא דבר. בטח שמתם לב בשלב זה ששמו של האוגר מורכב מהשורש א.ג.ר שגורם לנו להבין שמדובר בחיה שאוגרת מזון.

איך אוגרים מכניסים הרבה אוכל ללחיים?

יש לכם שאלה נוספת על אוגרים? אתם מוזמנים לאתגר אותנו

זו הפעם הראשונה שהוצאנו מדריך מקיף על אוגרים לרשת ואנו מוכרחים להודות שהנושא ריתק אותנו במיוחד. לכן, אנו מציעים לכם לשלוח לנו שאלות נוספות על אוגרים שיאתגרו אותנו ויגרמו לנו לבדוק אותן באופן מעמיק.

 

השורה התחתונה

כעת אתם יודעים איך אוגרים מכניסים הרבה אוכל ללחיים שלהם ולמה הם עושים זאת. בשלב זה נותר לכם רק לחשוב מה עוד מסקרן אתכם בנוגע לאוגרים וליידע אותנו. מי יודע? אולי המדריך הבא שנעלה לרשת יעסוק בשאלה המעניינת שלכם!

איך אוגרים מכניסים הרבה אוכל ללחיים?

אולי יעניין אותך גם

מלטזית
הכל על המלטזים

בימים האחרונים נדמה לנו שאנו רואים מלטז בכל מקום. כשאנחנו יורדים לרגע לסופר או יוצאים סיבוב קצר בשכונה, אנו מגלים שיש סביבנו לפחות 3 מלטזים

קראו עוד »