חיפוש

גן החיות: כל המוצרים לכל סוגי חיות המחמד במקום אחד

מחפשים אתר אמין ואיכותי לקנות מוצרים לבעל החיים האהוב עליכם? החיפושים שלכם נגמרו! הכירו את פט פלאנט. למידע נוסף על המוצרים של פט פלאנט לחצו כאן – או שפשוט תמשיכו לקרוא את הטקסט שלפניכם.

 

מוצרים לכלבים

באתר תוכלו למצוא מבחר עצום של סוגי מזון לכלבים, כולל מזון דיאטטי, מזון אלרגני ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא באתר מגוון של עצמות ללעיסה, שיעזרו לכם לשמור על השיניים של הכלב שלכם. אם אתם לא אוהבים שהכלב שלכם ישן איתכם במיטה או על הספה – תוכלו לבחור באחת מהמיטות או המזרנים הנמכרים באתר. ייתכן שגם תמצאו משהו שיעניין אתכם במחלקת תוספי התזונה באתר.

באתר תוכלו למצוא מוצרים ייעודים שיעזרו לכם לשמור על היגיינת הפה של הכלב, לצד עזרי אילוף של מיטב החברות בתחום. באתר ישנם גם מגוון כלי אוכל ושתייה, משחקים ובכלל – כל מה שכלב צריך כדאי להיות מפונק ומאושר.

מוצרים לכלבים

מוצרים לחתולים

מזון חתולים הוא אחת הקטגוריות הכי גדולות באתר. באתר תוכלו למצוא מזון חתולים של החברות המובילות בתחום. בנוסף, תוכלו למצוא באתר מוצרים משלימים לחייו של החתול שלכם כמו עמודי גירוד למשל או מוצרי הדברה שיעזרו לכם לשמור על החתול שלכם בריא ושמח.

כמובן שתוכלו למצוא באתר מוצרים בסיסיים לגידול חתול כמו ארגזי חול במגוון עיצובים ומבחר סוגים של חול. באתר תוכלו לקנות גם מוצרי טיפוח לחתול שלכם, מה שיעזור לכם לשמור עליו נקי. חתולים ידועים בתור חיות נקיות, ולכן אם יש לכם חתול – חשוב שתעברו על הקטגוריה הזו.

מוצרים לחתולים

מוצרים למכרסמים

באתר נמכר מזון איכותי לכל סוגי המכרסמים – מאוגרים ועד צ'ינצ'ילות. בנוסף, תוכלו למצוא באתר כלובים איכותיים למכרסמים במגוון גדלים, כך שאם אתם קונים מכרסם נוסף, או שהמכרסמת שלכם המליטה – תוכלו למצוא פתרון ראוי. בנוסף, מכרסמים רבים צריכים שיהיו להם משחקים בכלוב. משחקים לכלוב לאוגר, שרקן או כל מכרסם אחר תוכלו למצוא באתר של פט פלנט.

 

מוצרים לזוחלים

גם בעלי זוחלים יוכלו למצוא מזון לחיית המחמד האהובה שלהם באתר. קטגוריה מובילה אחרת במסגרת מוצרים לזוחלים היא כלובים, המכונים גם אקווריומים. כמובן שלצד הכלובים לזוחלים תוכלו למצוא גם מנורות חימום, שהן פריט הכרחי לבריאותו של הזוחל החי בשבי.

 

מוצרים לתוכים ושאר בעלי הכנף

ואי אפשר שלא להזכיר את חברינו התוכים. מזון לתוכים וסוגים נוספים של ציפורים נמכר באתר במחיר הוגן ובמשלוח מהיר. זה נכון שקהילת מגדלי התוכים בארץ היא לא גדולה, אבל זה לא אומר שאי אפשר להשיג מוצרים איכותיים לגידול חברינו בעלי הנוצות באתרים ישראלים.

 

סיכום

לסיכום, פט פלנט הוא אחד האתרים הוותיקים והגדולים בישראל לקניית מוצרים לבעלי חיים. זה לא משנה אם לחיית המחמד שלכם יש פרווה, נוצות או קשקשים – בטוח תוכלו למצוא משהו באתר.

גן החיות כל המוצרים לכל סוגי חיות המחמד במקום אחד

אולי יעניין אותך גם

מלטזית
הכל על המלטזים

בימים האחרונים נדמה לנו שאנו רואים מלטז בכל מקום. כשאנחנו יורדים לרגע לסופר או יוצאים סיבוב קצר בשכונה, אנו מגלים שיש סביבנו לפחות 3 מלטזים

קראו עוד »