חיפוש

הכירו את המרכז הרפואי שידאג לכלבכם!

בתקופה האחרונה אנו מעלים לרשת מדריכים שונים שעוסקים בגידול של כלבים מסוגים שונים. עד כה עסקנו ברכישה נכונה של רצועות ואביזרים שונים והפעם, נתמקד במרכז רפואי מוכר ומומלץ שיסייע לכם לגדל את הכלב שלכם באופן הטוב ביותר. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש לכם גב רפואי ומקצועי שייתן את המענה הראוי לכל בעיה.

 

תכירו את מחמדי – מרכז שירותי בריאות וטרינריים

שוחחנו בימים האחרונים עם בעלי כלבים ממקומות שונים ברחבי הארץ, כדי לקבל פרטים אודות המרכז הווטרינרי שמעניק את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר. אנו מוכרחים להודות שתוך זמן קצר מאוד גילינו שהמרכז שנחשב לטוב ביותר הוא "מחמדי". כשגילינו שמדובר במקום שהומלץ על ידי מרבית הגולשים, החלטנו לכתוב עליו מדריך מעמיק שיציג בפני כל דורש את השירותים שניתנים במקום.

מרכז רפואי

השירות ה – 1 שניתן במרכז הרפואי מחמדי – בדיקת רופא

אי אפשר לכתוב מדריך על מרכז רפואי מבלי לציין את השירות הבסיסי ביותר, בדיקת רופא. מי שמגיעים אל מחמדי מרכז רפואי עם הכלב שלהם, צפויים לקבל שירות מקצועי ומהיר מטעם רופאים מוסמכים. ראוי לציין כי ניתן להגיע אל בדיקה זו מסיבות שונות, למשל:

  • אם הכלב הקיא מספר פעמים
  • במידה ויש חשד להתייבשות
  • במידה והכלב עבר תאונה חלילה ועוד

 

השירות ה – 2 שניתן במרכז הרפואי מחמדי – מעבדת צילומים

קורה לא פעם שכלב מגיע אל מרכז רפואי עם תסמינים שונים שגורמים לרופא במקום להחליט על ביצוע צילומי רנטגן. שכן, צילומים אלו מאפשרים לרופא לראות את מצבו הרפואי של הכלב באופן מעמיק ולהבין אם יש בעיה כלשהי שדורשת טיפול מידי. במרכז הרפואי מחמדי יש מעבדת צילומים מתקדמת שמותאמת לכל כלב, מכל סוג שהוא.

 

השירות ה – 3 שניתן במרכז הרפואי מחמדי – חיסונים

כלבים צריכים לעבור חיסוני שגרה באופן קבוע, מדובר בעובדה ידועה. נציין כי יש חיסונים שמתבצעים אחת לשנה (כמו חיסון הכלבת) בעוד יש חיסונים שצריכים להתבצע אחת לכמה חודשים, כמו החיסון המשושה. את החיסונים הללו ניתן לבצע במרכז הרפואי מחמדים בתיאום מראש.

מרכז רפואי

השירות ה – 4 שניתן במרכז הרפואי מחמדי – סירוס ועיקור

יש מודעות נרחבת לסירוס ועיקור של כלבים מסיבות שונות. אם לא שמעתם על כך, נציין כי המודעות נובעת מתוך רצון למנוע התרבות של כלבים שיהפכו בסופו של דבר לחסרי בית. כעת ניתן לציין כי המרכז הרפואי מחמדי מאפשר לבעלי כלבים וכלבות להגיע אל שעריו כדי לבצע הליך של סירוס או עיקור מקצועי.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הכיר לכם את המרכז הרפואי מחמדים שידאג לכלב שלכם מ – א' ועד ת'. נציין בהזדמנות זו כי המרכז מציע עוד שירותים רבים כמו טיפולי שיניים ועוד. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המרכז ולבדוק פרטים אודות השירותים הרפואיים שאתם זקוקים להם.

מרכז רפואי

אולי יעניין אותך גם

מלטזית
הכל על המלטזים

בימים האחרונים נדמה לנו שאנו רואים מלטז בכל מקום. כשאנחנו יורדים לרגע לסופר או יוצאים סיבוב קצר בשכונה, אנו מגלים שיש סביבנו לפחות 3 מלטזים

קראו עוד »