חיפוש

איפה כדאי לראות שקיעה באזור ים המלח

אין דבר נעים יותר מלסיים יום טיול במקום יפה כמו ים המלח אל מול השקיעה, דמיינו את צבעי השקיעה הכתומים אדומים בשילוב טבעי ונפלא עם ההריים הצורניים בצבעי צהוב וחום של המדבר, נשמע טוב לא? הנה לכם מקומות נעים לצפות בשקיעה באזור ים המלח.

 

אנשים של שקיעה או זריחה?

יש יאמרו שהעולם מתחלק לשניים – מי שאוהב זריחות ומי שאוהב שקיעות. אנחנו אומרים למה לא גם וגם? בעצם הבטחנו המלצות על מקומות יפים לצפות בשקיעה אבל ים המלח המכונה גם deadsea הוא בעצם מקום נפלא לצפות בזריחה מכיוון שהים ממוקם בצד המזרחי לא כמו הים התיכון אצלנו הממקום בצד המערבי בו שוקעת השמש. לכן נמליץ לפתוח את היום בזריחה ולסיים אותו בשקיעה וככה להנות מכל העולמות ומכל הצבעים.

 

שקיעה בעין גדי

את השמש השוקעת הקלאסית לא תקבלו שם משום שתמצאו על המורדות המזרחיים של רצועת ההרים והם יסתירו אותה נעלמת לאיטה אך בשעת השקיעה יצבעו הרי מואב שנמצאים מול עין גדי בצבע אדום בוהק ובשילוב עם הכחול הבוהק של ים המלח מדובר במראה מרשים ומיוחד.

חוץ מעין גדי תוכלו להנות מצבעי השקיעה בכל מקום, על מנת שההרים לא יחביאו לכם את השמש לחלוטין אנו ממליצים לעלות מרצועת החוף לכיוון מצדה, ערד, מצוקי דרגות וכן הלאה שם תקבלו נקודות טובות יותר לצביעת ההרים בשמש האדומה השוקעת ומסיימת את יומה במערב.

 

זריחה לחרוצים

בעצם בכל מקום שתפתחו את העיניים בשעה המתאימה תגלו זריחה מופלאה מעל פני הים הכחול והמלוח אבל הנקודה המככבת בין כל נקודות הזריחה אפילו בארץ היא מצדה ולא אחרת. רבים נוהגים להשכים קום ולעלות בשביל הסוללה או הנחש ולהגיע בזמן לצפות באחת הזריחות המרהיבות שתצפו. אנחנו מבטיחים שזה שווה את זה. תוכלו להגיע לפסגת מצדה, להנות מזריחה מרהיבה לאחר מכן לסייר בין החורבות המעניינות ולרדת חזרה בשביל שעוד לא חם מדי ועדיין כל היום לפניכם.

זריחה במצוקי דרגות – בקצה מצוק ההעתקים שוכנת אכסניית מצוקי דרגות בה ניתן לישון, ולהתעורר לזריחה נהדרת כמעט כמו במצדה אל מול ים המלח הנפרס מתחת לצוקים הצהובים, אם לא תישנו שם ניתן להשכים ולנסוע עם הרכב לתצפית משוגעת. מי שירצה להמשיך למסלול הליכה מאתגר יוכל להמשיך אל הדרג'ה. ואם אתם ממש רוצים לראות זריחה אבל כל העניין הזה של לקום בחושך להתארגן ולנסוע לאנשהו לא מוצא חן בעינכם אל חשש, גם אם תישארו במלון ורק תתעוררו מוקדם מספיק לצפות בשמש עולה מהים תקבלו רגע מיוחד ומרגש.

 

לסיום סיומת

ים המלח ומדבר יהודה הם פשוט מרהיבים ויפים בכל שעות היום ובטח שיהיו עוד יותר בשעות היפות ביותר של שחר ודמדומים, תהנו מרגעים נעימים ומרגשים עם הקרובים לכם.

שקיעה בים המלח

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »