חיפוש

המלונות בירושלים שאתם חייבים להכיר

מתכננים חופשה בירושלים ולא יודעים איזה מלון להזמין? בירושלים יש הכל מהכל ולא משנה מה התקציב שלכם ובאיזה הרכב אתם נופשים – תמצאו את מבוקשכם. מבולבלים מההיצע הגדול? עשינו עבורכם את העבודה הקשה ובחרנו את המלונות הכי שווים בעיר.

 

מלונות בירושלים

ירושלים מפתיעה לטובה כמעט בכל סצנה, כך שזה לא מפתיע שגם בתי מלון בירושלים מגיעים בשלל סוגים וטווח מחירים כה רחב כך שלא משנה אם אתם רוצים ליהנות מחופשה בתקציב זול או נופש יוקרתי ומפנק, תמצאו את מבוקשכם בקלות.

בתי מלון בירושלים

מלונות בירושלים בתקציב נמוך

למרות שמדובר באחת הערים הכי מתוירות בישראל, בירושלים יש לא מעט אפשרויות לינה זולות ואם מצאתם אפשרות שאתם אוהבים, כדאי לשריין מקום בהקדם.

 

מייק'ס האוס (Mike's House)

מייק'ס האוס הוא בית הארחה מקסים עם נוף יפהפה אשר מושך אליו מטיילים שרוצים ליהנות מחדרים מאובזרים היטב, שירות מקצועי ואדיב ופסיליטיז ברמה גבוהה, מבלי לסיים את החופשה עם חור בכיס.

 

בית מודרני בלב נחלאות (Modern Home In The Heart of Nahlaot)

בלב ירושלים ובמרחק קצרצר מאטרקציות מרכזיות, שוכן מלון הדירות הנעים הזה אשר מציע לאורחיו יחידות דיור מודרניות עם כל מה שצריך על מנת ליהנות מחופשה בלתי נשכחת, אפילו פינת בישול – הזדמנות לפקוד את השוק המקומי ולבשל מטעמים.

בית מודרני

Value for Money

אם אתם מצד אחד רוצים להתפנק ומצד שני רוצים לסיים את החופשה עם עודף, יש כמה מלונות שיאפשרו לכם לעשות את זה, לפניכם המומלצים שבהם.

 

דירות גולדה וקיישן רנטאלס (Golda Jerusalem Vacation rentals)

דירות גולדה נמצאות בעיר העתיקה, אחד האזורים הכי צבעוניים ומיוחדים בירושלים ומציעים חדרי אירוח יפהפיים, שירות אדיב ומתקנים לרווחת האורחים. ללא ספק בחירה מנצחת.

 

מלון פרימה פארק ירושלים (Prima Park Hotel Jerusalem)

עם נוף פנורמי שאין שני לו, חדרים מפנקים והמון הפתעות נעימות, מלון פרימה פארק נחשב לאחד ממלונות 4 כוכבים המומלצים ביותר בירושלים. המחיר הנמוך הוא רק בונוס.

 

יוקרתי ומפנק

פינוק היא לא מילה גסה, במיוחד אם מדובר בחופשה. אז אם אתם רוצים ליהנות מאירוח כיד המלך, כדאי שתכירו את מלונות הפאר של עיר הקודש.

 

מלון ממילא (Mamilla Hotel)

בין מלונות היוקרה של ירושלים, מלון ממילא נחשב לאחד הפופולריים והאהובים ביותר. הוא מציע מיקום נחשק, חדרים חלומיים ופסיליטיז ברמה הגבוהה ביותר.

 

מלון מצודת דוד (The David Citadel)

ולסיום, מלון מצודת דוד המפורסם שמככב מזה זמן רב ברשימת מלונות היוקרה הטובים ביותר בעיר העתיקה, עם נוף משגע וחוויית אירוח מוקפדת שתשאיר לכם טעם של עוד. לסיכום, בירושלים יש מלונות מכל הסוגים והמינים, אז אין סיבה להתפשר – ביחרו את זה שהכי מתאים לסגנון החופשה המועדף עליכם והזמינו מקום בהקדם. חופשה נעימה!

מתכננים חופשה

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »