חיפוש

5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם אתם קופצים לביקור בעיר.

 

אתר ארכיאולוגי – הפורום

אטרקציות ברומא יש בלי סוף, אבל אחת האטרקציות המבוקשות ביותר היא האתר הארכיאולוגי "הפורום". את הפורום בנה יוליוס קיסר כדי לבסס את כוחו ולפאר את שמו. המתחם מלא במבנים מקוריים שקיימים עוד לפני שהחלה הספירה, ותוכלו לראות בו פסל של יוליוס קיסר רכוב על סוסו ומקדש לאלה Geniterix. השילוב בין שקט פסטורלי ומבנים עוצמתיים ומרהיבים יוצרים חוויה יחודית במיוחד.

 

כיכר – פיאצה דל קמפידוליו Piazza del Campidoglio

ברומא יש הרבה כיכרות שמהוות מוקד מרכזי גם לתיירים וגם למקומיים. חלק מהכיכרות הן מקום לשוק שוקק וצבעוני, וחלק מהכיכרות הם אתרים היסטוריים, כמו כיכר הקפיטול שנמצאת בגבעת הקפיטול. הכיכר תוכננה על יד האמן מיכאלאנג'לו לבקשתו של האפיפיור פאולוס השלישי, ובמרכז הכיכר תוכלו לראות פסל של הקיסר מרקוס ורליוס.

 

 

ארמון פאלאציו דיי קונסרבטורי Pallazo dei Conservatori

הארמון מחולק לכמה קומות, כשבקומה התחתונה יש את לשכת הרישום העירונית, ובקומות האחרות מוצגים פסלים עתיקים ומרהיבים מתקופת הרנסאנס, ובין היתר תוכלו למצוא במוזיאון את הפסל האטרוסקי שמציג זאבה שמניקה את רמוס ורומולוס שהיו מייסדי העיר רומא. בנוסף, במוזיאון יש את דיוקנו של יוחנן המטביל שצוייר על ידי האמן קרוואג'ו.

 

כנסיית בזיליקת סנטה מריה אין ארצ'לי Santa Maria in Aracoeli

בתוך רומא אטרקציות רבות, כשאנשים רבים אוהבים לעבור בין הכנסיות השונות והמרהיבות שיש לעיר להציע. אחת כזו היא כנסיית בזיליקת סנט מריה אין ארצ'לי. זוהי כנסייה מפוארת בה קבורים הרבה רומאים מפורסמים. החלק החשוב ביותר בכנסייה עבור נוצרים מאמינים, הוא פסל של עץ הזית של הילד ישו, שהאמונה היא שהעץ יכול להחיות מתים. כיום הפסל שנמצא הוא רק העתק כי הפסל המקורי נגנב בשנת 1994.

 

מוזיאון – המוזיאון הלאומי של רומא Museo Nazionale Romano

רוב האומנות הקלאסית שקיימת ברומא מוצגת במוזיאון הזה. יש למוזיאון כמה סניפים ברחבי העיר, ומוצגים בו פסלים רומאים, מטבעות עתיקות, חפצי חן, כלי בית ועוד. יתר על כן, במוזיאון מוצגים חלקי קיר עם ציורים שנשמרו מימים בהם היו וילות רומאיות עתיקות.

 

בונוס שאסור לפספס וותיקן

בלב ליבה של רומא, תוכלו למצוא את המדינה העצמאית הקטנה ביותר בעולם – הותיקן. המדינה היא ביתו של האפיפיור והיא מהווה מוקד משיכה לתיירים מכל העולם. בותיקן יש מתחם מוזיאונים מרשים במיוחד עם יצירות עתיקות, כנסיית פטרוס הקדוש והקפלה הסיסטנית.

 

לסיכום

רומא היא עיר שמשלבת בה מגוון אטרקציות: החל מאתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים עם מורשת עתיקה ומרשימה, ועד למוזיאונים, כיכרות, ארמונות, מסעדות וכנסיות. האטרקציות שהוצגו בכתבה הן רק חלק מהמבחר האדיר שהעיר מציעה, אך ביקור בכל אחת מהן בהחלט תענה על כמה מהאטרקציות המומלצות ביותר.

בניין

 

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »