חיפוש

בברלין התנהג כברלינאי: כך מתכוננים לטיול בגרמניה

גרמניה היא אחד הלוקיישנים הכי אטרקטיביים לחופשה חלומית, עם נופים משגעים, אטרקציות למשפחה כולה, קולינריה משובחת ושלל הפתעות. מה צריך לדעת על חופשה כזאת? ריכזנו לפניכם טיפים שימושיים כדי שתוכלו להתכונן לקראתה בהתאם.

 

מתי הכי כדאי לטייל בגרמניה?

האם מדובר בחופשה אורבנית בברלין או שכבר הספקתם לבקר בעיר הבירה והפעם תפקדו יעד מסקרן אחר?

כך או כך, מזג האוויר בגרמניה קריר יותר לעומת ישראל ולכן חודשי הקיץ, למעט גלי חום אקראיים, מהווים זמן אידיאלי, אך הם גם היקרים ביותר. החורף לעומת זאת, מאפשר ליהנות מחופשה זולה יחסית, עם אווירת חג מולד ושווקים מופלאים, אך הוא שמור למי שלא חוששים משלג וכפור.

ועונות המעבר? הן מושכות המוני מבקרים שרוצים ליהנות ממזג אוויר נעים, אווירה רומנטית וריחות פריחה או צבעי שלכת. למידע נוסף היכנסו לאתר ברלין שלי ואל תשכחו לקחת איתכם מטריה, לכל מקרה שלא יהיה.

טיול לגרמניה

טיסה לגרמניה

בגרמניה כמה שדות תעופה בינלאומיים, אך לא משנה היכן אתם מתכננים לנחות, יש לנו כמה טיפים מועילים שיחסכו לכם כסף:

  • הזמינו את כרטיסי הטיסה מראש. עדיף לכל הפחות 3 חודשים טרם החופשה.
  • טיסות הפנים בגרמניה זולות ואם אתם לא מוגבלים בזמן, יתכן ויהיה לכם משתלם יותר לנחות בשדה תעופה אחר.
  • חברות הלואו-קוסט משיקות כרטיסים מראש, לפני פתיחתה של כל עונת תיירות, במבצעי השקה תיהנו ממחירים אטרקטיביים במיוחד ולכן כדאי להיערך לקראתם.
  • טרם רכישת הכרטיס, כדאי שיהיה לכם חבר מועדון בחברת התעופה – זה עולה מעט וחוסך המון.
  • היו גמישים בתאריכים – יש ימים ושעות זולים יותר לעומת אחרים, לעיתים גם במחיר של עוד לילה ביעד.
  • אם אינכם חייבים לקחת איתכם מזוודה גדולה, טוסו עם תיק גב בלבד – זה יחסוך לכם עשרות יורו לכיוון.

 

לינה בגרמניה

כמצופה מאחת המדינות המתויירות ביותר באירופה, גרמניה לא מאכזבת בנגזרת הלינה ויש בה הכל מהכל – אכסניות מטיילים נעימות, מלונות יוקרה מפוארים וכל מה שנמצא בין לבין. אם אתם יודעים מהו הסגנון המועדף עליכם, כדאי שתשריינו מקום כמה שיותר זמן מראש, אחרת תיתקלו בצמד המילים המפחיד "התפוסה מלאה".

 

אטרקציות

היערכות טובה לקראת האטרקציות המעולות שגרמניה מציעה למבקריה, נובעת מההבנה כי האתרים הפופולריים ביותר עמוסים למדי, ודאי בחודשי הקיץ, ואל מול קופות הכרטיסים יכול להשתרע תור ארוך למדי.

מה עושים? מזמינים אונליין מבעוד מועד וטרם הרכישה בודקים האם ישנה אפשרות לקנות כרטיס משולב שכולל אטרקציות נוספות, או אולי יש ימים בהם האטרקציה פתוחה לקהל הרחב לגמרי בחינם.

לסיכום, הסוד לתכנון מושלם של טיול בגרמניה הוא היערכות מוקדמת. גם טיול ספונטני יהיה בלתי נשכח, אבל אם תקדימו להזמין מלון, טיסה ואטרקציות, תסיימו את החופשה עם עודף בכיס.

טיול לגרמניה

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »