חיפוש

איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך בוחרים סיור? ואיזה סיור שווים יש? התשובות לפניכם.

 

למה כדאי להצטרף לסיור ברומא?

סיורים ברומא זאת הדרך הטובה ביותר לראות המון מקומות בזמן קצר ולהחליט לאן לחזור לאחר מכן. בנוסף, יש סיורי קונספט מדהימים בהם תתמקדו בנושא שהכי מעניין אתכם מבלי לבזבז זמן על מה שלא ואי אפשר שלא להזכיר את מחסום השפה שלעתים לא מאפשר ליהנות מאטרקציות כמה שאפשר וסיור בעברית הוא אחלה דרך להתגבר על המכשול.

 

איזה סיורים יש?

יש סוגים רבים של סיורים כך שתוכלו לבחור את זה שהכי מדבר אליכם או אפילו להירשם ולהשתתף בכמה סיורים שונים, למשל:

  • סיור ברומא הנסתרת – מוקדש לרומא העתיקה, סמטאות טרסטוורה והגטו היהודי.
  • סיור במוזיאוני הוותיקן – סיור מסקרן בין יצירות אמנות, אוצרות והרבה יותר.
  • סיור סמטאות – מסע מרתק בין סמטאות ציוריות, שווקים ופינות חמד נסתרות.

 

כמה זמן זה לוקח?

משך הסיור תלוי בכמה גורמים כמו העומס באטרקציות ושיתוף הפעולה שלכם (שאלות שתשאלו), אך בגדול ניתן לומר כי משך הסיור הינו 3.5-4 שעות – בדיוק הזמן שנחוץ על מנת לעבור בין האתרים המעניינים, לשמוע סיפורים מרתקים וללמוד מקרוב על רומא האמיתית, ההיסטוריה והאנשים שמסתתרים מאחוריה.

 

סיור פרטי ברומא

כפי שאמרנו, במהלך טיול בעיר רומא סיורים הם הדרך המומלצת ביותר לנצל את הזמן בצורה טובה, אך זה לא אומר שחייבים להיצמד למבחר הסיורים הקיים – ניתן להרכיב סיור מיוחד שתואם את תחומי העניין שלכם והאתרים שמעניין אתכם לבקר בהם, תוך התחשבות בהרכב הקבוצה, מזג האוויר וכו'.

בנוסף לסיורים רגליים, ניתן לתאם מראש גם סיור רכוב באתרים הסמוכים לרומא ואף רחוק יותר – כטיול יום ואפילו כמה ימים, עם נהג פרטי צמוד (ללא הדרכה).

 

כמה עולה סיור ברומא?

עלות הסיור תלויה בכמות המשתתפים וסוג האתרים בהם מבקרים (האם מדובר באתר פתוח שאין צורך לרכוש עבורו כרטיס כניסה או שמא מדובר באתר סגור שיש לרכוש אליו כרטיסים).

בגדול, עבור סיורים רגליים סטנדרטיים המוגבלים ל-6 זוגות, העלות הינה 45 יורו למשתתף. לעומת זאת, סיור למדינת הוותיקן למשל, הכולל כניסה למוזיאונים עם כרטיס דילוג על תור, עולה 75 יורו למשתתף. כך או כך, מדובר בתמורה הוגנת לסיור כמעט פרטי, עם קבוצה אינטימית והדרכה צמודה.

לסיכומו של דבר, אם אתם מבקרים ברומא ורוצים להכיר אותה לעומק, סיור בעברית יאפשר לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. מדובר בחווייה מרתקת ומהנה, שניתן לצאת אליה לגמרי לבד, עם בני הזוג או המשפחה כולה. אז כל שנותר לעשות הוא לבחור סיור ולהירשם. האמינו לנו, תופתעו לטובה.

ארמון

 

אולי יעניין אותך גם

כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »