חיפוש

5 הברים השווים והמוכרים ביותר בפראג

בלייני הלילה וודאי ימצאו את חיי הלילה בעיר פראג כמהנים במיוחד. מגוון רחב של מועדונים בטווח גילאים רחב, תיירים המגיעים מכל העולם, והאווירה המיוחדת שיש רק בפראג – הופכים אותה ליעד חם המושך אליה תיירים המעריכים חיי לילה שוקקים ותוססים.

העיר ידועה כיעד מבוקש עבור בליינים רבים, המגיעים אליה כדי ליהנות ממגוון רחב של פאבים ומועדונים, המציעים בירות מקומיות ומצוינות יחד עם קוקטיילים מיוחדים.

הנה כמה מהיעדים הליליים שאסור לכם לפספס בביקור הבא שלכם בפראג.

 

מועדונים מומלצים בפראג

ישנו מגוון גדול של מועדונים בפראג, הנה שלושת המובילים והמומלצים שלנו –

  • הרוקסי – מועדון הרוקסי מארח כמעט בכל לילה מסיבות, ומיקומו המרכזי (כ-3 דקות הליכה מקניון פלדיום והעיר העתיקה) הופך אותו לפופולרי במיוחד. הקהל במועדון הוא מקומי ברובו, ואם אתם אוהבים לרקוד לצלילי ההאוס והדראם אנד בייס, זהו המקום בשבילכם.
  • MECCA מועדון המאקה מרוחק טיפה מהמרכז העיר, אך בנסיעה במונית תוכלו להגיע לשם תוך 5 עד 10 דקות. מועדון זה נחשב לאחד ממועדוני הדאנס הפופולריים בפראג, ובמרכזו רחבה ענקית ושני ברים המציעים תפריט קוקטיילים עשיר.
  • Karlovy Lazne מועדון של 5 קומות, הנחשב לגדול ביותר במרכז אירופה, כאשר בכל קומה תוכלו למצוא סגנון מוזיקה אחר ואווירה שונה. בית קפה יחד עם מועדון הומה והופעות חיות, את כל אלה ניתן למצוא שם!

 

ברים מומלצים בפראג

אם אתם פחות אנשים של מועדונים הומי אדם, תוכלו למצוא ברים מומלצים בפראג בשפע.

מועדון הDouble Trouble Club & Bar-  משלב בר יחד עם מועדון, ויש בו אווירה כיפית ותוססת בזכות רקדניות הגוגו המגיעות אליו. המועדון פועל במרכז העיר, בתוך מרתף היסטורי, וחובבי הקוקטיילים מבנינו ייהנו במיוחד ויעריכו את צוות הברמנים והברמניות המקצועי הפועל במקום, ומציע מגוון רחב של קוקטיילים משובחים ובירות מקומיות.

בר שווה נוסף הוא ה- Lucerna Music Bar, המספק לבאים אליו חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת. זהו בר הופעות, שאירח בעבר מוזיקאים מפורסמים רבים, כאשר הדגש הוא על מוזיקה בסגנון שנות ה-80 וה-90. המועדון מארח כל השבוע הופעות חיות, אל תפספסו אותן!

 

למה דווקא פראג

חלק בלתי נפרד מבילוי לילי הוא האלכוהול. העם הצ'כי מתגאה מאוד בבירה האיכותית שלו, שזולה אפילו יותר ממים. לא רק הבירה זולה, גם האלכוהול נמכר בפראג במחירים מוזלים ושווים.

חיי הלילה בפראג מתאימים למבוגרים וצעירים גם יחד, והעיר מציעה בנוסף לכך אטרקציות ליליות רבות בכל הסגנונות – ממועדוני ג'אז ועד מסיבות מטורפות הנמשכות עד השעות הקטנות של הלילה.

 

לסיכום

הבירה הצ'כית פראג תשמח לארח אתכם, בליינים יקרים, ולספק לכם חוויה לילית בלתי נשכחת של בילוי באחת מערי הבירה היפות, התוססות, והמעניינות של אירופה.

אם אתם מעריכים חיי לילה איכותיים ומהנים במיוחד – בואו לפראג.

משקאות

 

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »