חיפוש

עבודות עץ קטנות

רוב האנשים כיום מעדיפים לקנות בזול רהיטי עץ מן הרשתות ענק השונות, וכך אינם נהנים מהייחוד שעבודות עץ בהזמנה אישית יודעות לספק.

עבודות עץ מאפשרות לבתי עסק, משרדים ובתים פרטיים ליהנות מדקורציה פונקציונאלית אשר יודעת לשלב את הטבע ביצירה וכך מכניסה לבית או לעסק

אווירה מיוחדת, כזו שרק עץ יודע לספק.

למרות כניסתם של חומרים כמו מתכות שונות או פלסטיק לאופנת הריהוט בעשורים האחרונים, כחלק מתהליך המודרניזציה בתחום, הפופולאריות של העץ אינה נפגעה והוא ממשיך ונשאר בכותרות.

הסיבות העיקריות לכך הן רבות, למשל – העובדה כי עץ הינו עמיד לאורך שנים, והאסתטיקה שתמיד הייתה ותישא באופנה, וכמובן עלות החומר, שהינה זולה יחסית בהשוואה לחיי המדף של המוצר.

 

סוגי עץ

רהיטי עץ ובראשם ארונות אשר מורכבים מעץ בגימור של טקסטורות שונות.

החל מעץ מלא – פלטות של עץ שאינן מעובדות ועשויות להגיע מעצים שונים המתאימים לבניית רהיטים מעץ, דרך סנדוויץ' – שכבות דקות של עץ אשר דבוקות זו לזו וביניהן נסורת וסיבי עץ, ועד סיבית – פלטות של ששבי עץ דחוסים בדבק ומצופים.

 

עבודות מעץ לבית או לבית העסק

ישנו מגוון רחב מאוד של אלמנטים, מוצרים ופריטים אשר עשויים מעץ. החל מדקים, כרהיטים לבית ולגינה, פתרונות הצללה כמו פרגולות, שערים לגינה, דקים, גדרות ועוד. לרוב מדובר בשלל עבודות עץ קטנות.

בעבר מוצרים רבים היו מיוצרם בעיקר מעץ, שלא כיום – שרבים מן הרהיטים ברשתות השיווק עשויים מפלסטיק, או חומרים אשר מחקים עץ.

רהיטים אשר עשויים מעץ מכניסים לבית תחושה כפרית אלגנטית וחמימה, אך היא גם יכולה להעניק תחושה של ייחודיות ויוקרה. גם אם ביתכם מעוצב בצורה כפרית ובין אם מדובר בכל סגנון עיצובי אחר, שילוב עבודות מעץ יחמיא משמעותית ויעניק ייחוד לעיצוב ביתכם.

 

מאילו חומרים ניתן לייצר?

עץ מלא, או בשמו הנכון – עץ גושני, הינו הסוג היקר ביותר עבור רהיטי עץ. ככל שהמשקל הסגולי של העץ הינו גדול יותר, צפיפות החומר תגדל וכך יהיה עמיד יותר לאורך זמן.

ארונות מעץ מלא ורהיטים שעשויים מעץ מלא, בדרך כלל עשויים מסוגי העץ הבאים – אגוז, בוק, דובדבן, אורן, מהגוני, אלון, זברנו וכו'.

נגרים מקצועיים בדרך כלל יעבדו עם עץ מלא, העובדה הזו נכונה גם עבור חברות רהיטים יוקרתיות ויתר. לעומת זאת, חנויות הרהיטים בדרך כלל לא יצעו מבחר רהיטים שעשויים מעץ מלא.

עץ אלון הינו הסוג הנפוץ ביותר, מכיוון שהוא מאוד איכותי. לעומת עץ האורן שהינו יחסית רך ועלול לקבל מכות שישאירו סימן בקלות, לכן לא כדאי להשתמש בו לארונות בגדים או לארונות מטבח.

אם הינכם שוקלים לבצע עבודות עץ בהזמנה אישית, מומלץ להתייעץ עם מומחים בעבודה בעץ אשר יודעים לספק עבודות קטנות מעץ ובעלי ניסיון רב בתחום. לפרטים נוספים היכנסו לאתר פרגולה מאסטר.

 

שיוף

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »