חיפוש

הובלות בתל אביב – מהם הדברים שנתקלים בהם רק בעיר הזו

כל תל אביבי יודע שיש עובדות חשובות על הובלות בעיר שהוא צריך לדעת רגע לפני שהוא נכנס אליה. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה שנים כשהחלטנו לעבור לפלורנטין. בימים האחרונים אנו שומעים על יותר ויותר תושבים חדשים שמגלים שנתקלים בעובדות אלו בדיעבד ולא יודעים איך להתמודד איתן. כדי להקל על כל החדשים, החלטנו לכתוב מדריך מקיף שיציג מהם הדברים שנתקלים בהם רק בעיר הזו בהקשר של הובלות. הישארו אתנו ותצאו מומחים.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדברים שאתם תיתקלו בהם במהלך, לפני או אחרי הובלה בתל – אביב, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב בעקבות מקרה אחד חשוב. מדובר בהגעתו של שכן חדש לבניין שלנו, דן. מדובר בקיבוצניק שהגיע לראשונה אל העיר וגילה בדיעבד את כל העובדות שגרמו לו לרצות לעזוב את תל אביב שניה לפני שהוא נכנס אליה. הוא סיפר לנו בסיום יום ההובלה כמה שהיה לו קשה לבצע אותה בגלל אותם דברים. כשסיפרנו לו שאנו כותבים מדריכים בנוגע לעיר, הוא ביקש שנעשה טובה ונכתוב מדריך שיעסוק בדברים שהוא נתקל בהם, כדי שאחרים יוכלו לדעת עליהם מראש ולהתמודד עמם בהתאם. דן, המדריך הזה מוקדש לך ולכל מי שצפוי לעבור לעיר בקרוב.

 

הדבר ה – 1 שאתם תיתקלו בו רק בתל אביב בהקשר של הובלות

הדבר הראשון שאתם תיתקלו בו בתל אביב זה מגוון רחב של אפשרויות הובלה ועליכם לבחור את המתאימה ביותר. רק אצלנו בשכונה יש את האפשרויות הבאות:

  • הובלה באמצעות ריקשה
  • הובלה באמצעות רכב פרטי וגרר
  • הובלה באמצעות משאית

חשוב מאוד שתשימו לב, לפני שתיצרו קשר עם נציג מטעם חברת הובלות להזמנת הובלות בתל אביב אתם צריכים לבדוק שיש לחברה רכב שמתאים לרחוב שלכם. תוהים מה הכוונה? קראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

הדבר ה – 2 שאתם תיתקלו בו רק בתל אביב בהקשר של הובלות

יש לא מעט רחובות צרים בעיר. כאלו שאי אפשר להיכנס אליהם עם רכבים מסוימים. עובדה זו מצריכה מכם לבדוק איזה רכב מתאים לרחוב המדובר. אצלנו למשל, יש מתחת לבית מפרץ חניה שמתאים לפריקה וטעינה. כך שאנחנו יכולים לבצע הובלה עם משאית. אתם צריכים לבדוק את הרחוב ולבחון   מהי ההובלה המתאימה לכם.

 

טיפ חשוב לפני סיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים אנו רוצים לבקש מכם קוראים יקרים, תערכו בירור מקיף לגבי חברת ההובלה שאתם בוחרים ותבדקו שיש לה היכרות עם הרחובות הקטנים של העיר, הבניינים הישנים וכו'. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת את 2 הדברים החשובים על הובלה בתל אביב. כעת, כשיש לכם את המיד, נותר לכם רק לפנות לחברה מומלצת.

מעבר ציוד

 

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »