חיפוש

איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה וגם למטה. קיימים צילינדרים פנימיים נוספים וכך לא פשוט לפרוץ דלת כזו. איך פורצים דלת פלדלת ומה חשוב לדעת לפני שפורצים דלת כזו באופן עצמאי? ריכזנו עבורכם את המידע החשוב. בואו נתחיל.

 

האם ניתן לפרוץ דלת פלדלת באופן עצמאי?

כדי לפרוץ דלת פלדלת, יש צורך בידע מקצועי, לא מספיק לדעת איך פורצים מנעול פשוט. יחד עם זאת, כאשר פורצים מנעול פלדלת חייבים כלי עבודה ייעודיים לפריצה נכונה ומקצועית כדי למנוע נזק למנעול הקיים. בדיוק לכן קיימים מנעולנים שישמחו לסייע לכם בין אם אתם גרים בצפון, דרום מרכז ואפילו נגב. גרים באשדוד? יש, גרים בבני ברק? מנעולן בבני ברק גם יש, בכל עיר תוכלו למצוא מנעולן מוסמך ואפילו יותר מאחד.

למרות זאת, אם החלטתם לפרוץ דלת פלדלת בכוחות עצמכם ואתם בעלי ידיים טובות, ההמלצה היא לפתוח מדריכים וסרטונים בנושא הקיימים ברשת. כך תוכלו להבין טוב יותר מה ואיך נכון לעשות.

 

מתי נזקקים לפרוץ דלתות?

מנעולנים מציעים את שירותיהם 24 שעות ביממה ולא לחינם. לרוב, מרבית הקריאות הן באישון ליל, כשחוזרים עייפים מאירוע ומתחילים לחפש את המפתח של הבית, לא מוצאים וכך פונים למנעולן מורשה. יחד עם זאת, וודאי תדעו, מחיר השירות יתומחר בהתאם לשעת הקריאה. ככל שהקריאה תיעשה בשעה מאוחרת יותר, כך גם המחיר יהיה גבוה יותר.

שירותי פריצת דלתות נותנים מענה למקרים של מפתח שהלך לאיבוד, מנעול שנתקע, מפתח שנשבר בתוך מנעול הדלת וכדומה. לאחר שמנעולן מורשה יפרוץ את המנעול הוא יתחיל בתיקון הפריצה כדי להחזיר את מצב הדלת למצב תקין ובטוח. לפעמים יש צורך בהחלפת מנעול, תיקון משקוף ועוד. מנעולן מורשה מומחה ידע לתת לכם שירות במינימום נזק. הוא לא יגרום נזק למנעול אלא אם כן אין ברירה אחרת.

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מנעולן?

דלת הבית או הרכב שלכם נתקעה ואתם מחפשים מנעולן באשדוד שיפרוץ עבורכם את הדלת. רגע לפני שאתם פונים למנעולן, חשוב שתוודאו שהוא אכן מנעולן מורשה ומוסמך לכך. לא הייתם מפקידים את מפתח הבית שלכם בידי אף אדם זר… מנעולן מורשה הוא אדם שאמינותו נבדקה, המשטרה אישרה לו לעסוק בתחום ואין חשש שהוא ישתמש לרעה בנתונים שנמצאים אצלו. אמנם הידע המקצועי והותק חשובים, אך לא כמו שההסמכה חשובה. חשוב לדעת כי העסקת מנעולן לא מורשה עלולה להיחשב כעוון פלילי.

 

לסיכום

מנעולן חייב להיות מורשה ומוסמך לכך. לא כל אדם שיודע לפרוץ דלתות פלדלת יכול להכריז על עצמו כמנעולן. כפי שסוכם, חייבים לקבל הסמכה והרשאה לעסוק בכך.

פריצת דלת

 

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »