חיפוש

עבודות בגובה ללא במת הרמה?

עבודה בגובה היא סוג מסוים של עבודה, המתבצעת כאמור, בגובה. עבודות מסוימות שאינן יכולות להתבצע על הקרקע, מסיבות כאלו ואחרות, מתבצעות בגובה, על ידי אמצעים שונים ובעלי מקצוע שעברו הכשרת עבודה בגובה. אחד האמצעים היעילים ביותר לביצוע עבודות בגובה הוא במת הרמה. במה זו מאפשרת לעובדים להגיע אל המקום בו הם צריכים לעבוד בצורה יעילה ובטוחה. האם ניתן לעבוד בגובה גם ללא במת הרמה? תשובות בכתבה הבאה.

 

עבודה בגובה

עבודה בגובה שונה מעבודות אחרות. היא לא עובדה משרדית או כזאת שמתבצעת מול מחשב, אלא עבודה פיזית שדורשת ידע טכני ומקצועי ברמה גבוהה. גם אם משווים אותה אל עבודות פיזיות אחרות, עבודה בגובה כוללת סיכונים ומאפיינים אחרים. היא מתבצעת מעל הקרקע, מה שחושף את העובד לסכנה גבוהה יותר מעובדים אחרים.

מכיוון שמדובר בסוג מורכב יחסית של עבודה, עובדים בגובה מחויבים לעבור הכשרה מתאימה. עובד בגובה אינו יכול לבצע עבודה כלשהי שמוגדרת כעבודה בגובה, אם אין לו את ההכשרה הזאת או אם היא לא בתוקף. אחד האמצעים היעילים ביותר לביצוע עבודה בגובה הוא במת הרמה, כפי שניתן לראות באתר https://www.lifter.co.il.

 

במת הרמה – חלק הכרחי

במת הרמה במקרים מסוימים היא לא סתם המלצה לביצוע עבודות בגובה, אלא חלק הכרחי. ישנן פעולות רבות במהלך העבודה שיכולות להיות מוגדרות כעבודה בגובה, אבל חלק משמעותי מהפעולות הללו כלל לא ניתן לבצע ללא במות הרמה. למשל, אם יש תקלה בעמוד חשמל גבוה באמצע הרחוב, ניתן להגיע אליו רק עם במת הרמה.

לא תמיד ניתן לצפות מה יהיה אופי הפעילות כאשר יש עבודה בגובה שצריך לעשות. במקרים מסוימים, אתם יכולים לחשוב שלא תהיו זקוקים לבמת הרמה, אבל רק כאשר תגיעו אל השטח תבינו שללא במת הרמה לא ניתן לבצע את העבודה.

 

לא כדאי לקחת סיכון

במת הרמה מאפשרת לכם להימנע מסיכונים מיותרים. שלא כמו עבודה עם סולמות למשל, במת הרמה היא כלי הרבה יותר יציב. אם אתם עובדים עם במת הרמה בצורה הנכונה ולפי ההוראות, אין סיכוי שהבמה תיפול או תפיל אתכם, שלא כמו כלים אחרים.

עובד שנמצא על במת הרמה מחויב להיקשר אל הבמה עצמה, כך שגם אם הוא מועד בעצמו הוא לא אמור להינזק. בנוסף, במת ההרמה מגודרת בחלק העליון שלה, כך שהבטיחות של העובד שנמצא עליה מובטחת.

 

מה ניתן לעשות עם במת ההרמה?

במת הרמה מאפשרת ביצוע של עבודות רבות בגובה. עם במת הרמה ניתן להגיע אל עמודי חשמל גבוהים, אל אזורים גבוהים בקירות, אל גגות ואל עצים. בין הפעולות השונות שניתן לעשות על במת ההרמה אפשר למנות ריתוך, איטום וגיזום. ניתן להעלות על במת ההרמה ארגז כלים וציוד נוסף, באמצעותם אפשר לבצע מגוון פעולות נוספות.

פלטפורמת הרמה

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »