חיפוש

כיצד מנעולן פורץ לדלת פלדלת?

לאחרונה מצאנו את עצמנו תקועים מחוץ לבית עם המפתח בפנים. חשבנו שאנחנו מיוחדים, שמקרה שכזה קרה רק לנו, אבל לאחר ששיתפנו את כל מי שהיה מסביבנו, גילינו שמדובר בעניין שקורה לרבים. לאחר שהתאפסנו על עצמנו, יצאנו לבדוק איך מנעולן פורץ דלת פלדלת, במטרה לנסות את ההליך בעצמנו, למרות שאין לנו ידע מעמיק בנושא. חזרנו עם כל הפרטים שגילינו ואתם צריכים לקרוא את השורות הבאות כדי להבין איך עושים את זה.

 

איך הגענו לדרך הקלה ביותר שבה מנעולנים פורצים דלתות פלדלת?

היינו צריכים לצפות בסרטונים שהועלו ברחבי הרשת. שכן, רצינו לחסוך לעצמנו הזמנה של מנעולן. חשוב לנו ליידע אתכם כי מדובר בפריצה חובבנית. שכן, מי שהעלה את הסרטון ציין כי הוא בעל מקצוע ויש לו כלים ייעודיים לפריצה של דלת, אך בעת צילום הסרטון, הכלים הללו לא היו זמינים עבורו.

לדבריו, השיטה הכי טובה לפתוח מנעול מבלי להתעסק עם כלי עבודה שיש למנעולנים היא באמצעות סיכת ביטחון משרדית. כך שאם יש לכם סיכה כזו בזמינות, נותר לכם רק להתחיל בעבודה ולקוות שתצליחו לפתוח את הדלת.

פורץ מנעולים

איך מנעולן פורץ לדלת פלדלת?

מנעולן שנתקע בלי כלי העבודה שלו משתמש בסיכה משרדית כשהוא מכופף אותה, כך שהיא תיראה ממש כמו האות L. לאחר מכן, הוא מכניס אותה אל תוך החור, באזור שיש בו בליטות ושקעים. כשהפינים ובליטות מגיעים אל מצג נכון, הוא מכניס את הסיכה לפי צורת המפתח ומשחק עם הפינים של המנעול עצמו.

לאחר מכן, הוא מכניס סיכה נוספת ומצמצם את הפין שנועל את הדלת. המטרה היא בעצם להעלות את הפין כלפי מעלה. ראוי לציין כי זו שיטה שפורסמה על ידי מנעולן באשדוד שאמר שהוא ביצע אותה במצב שבו קראו לו דחוף מחוץ לשעות העבודה, כשלא היו לו את הכלים שלו עליו.

 

אל תנסו את זה בבית

אנחנו מוכרחים להודות שניסינו את השיטה הזו בבית וגילינו שהסיכה נתקעה בתוך המנעול. בסופו של דבר, לא הייתה לנו ברירה ופנינו אל דור שי​רותי חילוץ פריצה ומיגון. גילינו שמדובר בבעל מקצוע אמין ומקצועי שהוציא את הסיכה בקלות תוך שימוש במכשור מתאים. את המנעול הוא פרץ באמצעות כלים מיוחדים שמיועדים לבעלי מקצוע.

פורץ מנעולים

פנייה אל גורם מוסמך – הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פריצת דלת פלדלת

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי לומר לכם – אל תתפתו לנסות את זה בבית. ההמלצה שלנו היא לפנות אל בעל מקצוע שמכיר את התחום. אנחנו יכולים לומר לכם מהניסיון המר שלנו, זה לא שווה את זה. אם תנסו לפרוץ את דלת לבד, אתם תגלו שחייבים סיוע מבעל מקצוע.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מנעולן פורץ לדלת פלדלת. כעת, יש בידיכם את המידע, כך שנותר לכם רק להזמין מנעולן שיבצע את ההליך.

פורץ מנעולים

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »