חיפוש

ניקוי דירות או ניקוי משרד – מה יותר מורכב?

הדאגה לניקוי הדירה או המשרד נובעת מצורך טבעי לשמור על סביבה בריאה המשפיעה עלינו מבחינה פיזית ונפשית. במשרד הניקיון יעיל לריכוז ולמוטיבציה ובבית להעלאת מצב הרוח. השאלה היא מה יותר מורכב, לנקות את המשרד או את הבית – על כך במאמר הבא.

 

ניקוי משרדים

הניקיון במקום העבודה הוא בעל חשיבות רבה מבחינה היגיינית. אנו נפגשים עם אנשים שונים, לקוחות נכנסים אל המשרד, יש לעובדים מטבח משותף, חדר ישיבות, מכשירי חשמל משותפים, לובי משותף, מעליות, חדרי מדרגות ועוד. לפיכך, הקפדה על ניקוי המשרד וסביבתו צריכה להיות באותה המידה כפי שנוהגים בניקוי הבית. יתרה מכך, לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים נכנסים למשרד וצריכים להתרשם ממנו, העובדים צריכים לחוש בו נינוחים ולכן הניקוי שלו באופן שוטף הכרחי.

 

מה יותר מורכב – לנקות דירה או משרד?

אין ספק שניקיון של בית הוא מורכב הרבה יותר מניקוי משרד בודד מאחר ובבית יש מספר חדרים ושטח גדול יותר לניקוי. כאשר מדובר בבניין משרדים מקבלים שירותי ניקיון מחברת התחזוקה באופן שוטף וניתן לסמוך שהניקיון יהיה יעיל ומקצועי. לעומת זאת, את הדירה רוב האנשים מנקים לבד. בבתים גדולים או בבתים עם בעלי חיים וילדים יש הרבה יותר תנועה ולכלוך. לא רק מדובר על הצטברות אבק, אלא גם על פירורי מזון, כתמי ידיים, אירוח שלאחריו הבית מתלכלך, שירותים וחדרי אמבטיות שיש לנקות כל יום, כתמים על הספות, רצפה דהויה, שטיחים, מטבח בשימוש נרחב ועוד. כלומר, בדירה ישנם הרבה יותר אלמנטים אותם צריך לנקות מאשר במשרד. לאור עובדה זו משפחות רבות נעזרות בחברות ניקיון כמו המומחה לניקיון דירות ומקבלות תוצאות מהירות מבלי להתאמץ. השירות חוסך זמן וניתן לקבל עזרה בכל דבר. לדוגמה, ניקוי חלונות ודלתות, ניקוי יסודי של השטיחים והמזרנים, פוליש לרצפה, ניקוי ארונות הבגדים וארונות המטבח, עזרה בכביסה ועוד.

 

איפה אתם מבלים יותר – בבית או במשרד?

על פניו נראה שמורכבות הניקיון תהיה גדולה יותר במקום בו אתם נמצאים יותר. אנשים רבים מבלים את רוב שעות היום במשרד. ביחד עם זאת, בבית מבלים שאר בני הבית. הילדים חוזרים מבית הספר ונמצאים בבית, החדרים שלהם נוטים להתבלגן יותר, לעיתים מוצאים במגירות או בפינות החדרים שלהם מזון רקוב, הם צופים בטלוויזיה ואוכלים בסלון, נוגעים בווילונות וכשאתם חוזרים מהמשרד מתגלה בבית תוהו ובוהו. לסיכום, חשוב להקפיד על ניקיון המשרד שמהווה את כרטיס הביקור שלכם, אך אין ספק שמידת שהותכם במשרד לא מחייבת שהניקוי שלו יהיה מורכב יותר מאשר הדירה שלכם. למרות זאת, משרדים בהם יש הרבה תנועה יהיו מורכבים יותר מבחינת ניקוי משרדים שקטים יותר עם צוות עובדים מצומצם. בכל מקרה יש לשמור על הניקיון של שניהם בצורה שוטפת וקבועה.

כיריים

 

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »