חיפוש

4 טיפים שיהפכו את המטבח שלכם למקצועי

 

עיצוב מטבח שנעשה באופן מקצועי ותוך מחשבה על הפרטים הקטנים, מאפשר לשוהים בו ליהנות ממקסימום נוחות. מדריך זה מרכז את 4 הטיפים שיובילו לשימוש נכון ונוח בכל מטבח באשר הוא. הישארו כאן ותגלו את כל המידע הסודי שיהפוך את המטבח שלכם למקצועי.

 

הטיפ הראשון: תוסיפו תאורה איכותית וגדולה

אחת הבעיות המורכבות ביותר שמתרחשות במטבחים ביתיים שונים ברחבי הארץ והעולם נוגעת לתאורה. שכן, מעטים מכירים בחשיבות של תאורה נכונה במטבח שיכולה לשנות את ההתנהלות בו באופן מהותי. נסביר שזו מאפשרת לכל אחד לראות את סביבת הבישול באופן מיטבי. זה אולי נשמע מוזר, אבל יש שמבשלים במטבח חשוך יחסיך ולא מבינים שהדבר מוביל לפציעות. שכן, חיתוך של ירקות למשל שנעשה בחושך, עשוי להקשות אל הראייה ולהוביל לפציעה מהסכין. יש עוד שורה ארוכה של דוגמאות שבחרנו לא להעלות כאן, משום שאנו סוברים שהדוגמא הקודמת מעבירה את המסר החשוב.

בישול

 

הטיפ השני: תשתמשו בטוחן אשפה

אחרי שתוסיפו אור למטח, אתם צריכים להכיר את הטריק החשוב ביותר שיקל עליכם ויפחית את הסיכויים להופעת סתימות מורכבות בכיור של המטבח. שכן, יש חברה מייבאת ומשווקת טוחני אשפה שיכולה לספק לכל בית אב בישראל את טוחן האשפה המקצועי שיטחון את שאריות האוכל לחתיכות קטנות ויאפשר להן לזרום בקלות לביוב. מדובר בהליך פשוט למדי שיחסוך לכם לרדוף אחרי כל גרעין וגרגר. בנוסף, אתם תרגישו את השינוי גם בנפח של הפח שברשותכם.

 

הטיפ השלישי: תסדרו מקום למסנן מים

תשכחו מבר המים הגדול שתופס מקום רב על השיש ומקשה על הניקוי שלו. שכן, יש כיום מסנן מים שלא תופס מקום (מותקן על גבי הכיור) ומאפשר לכל אחד מבני הבית ליהנות ממים צלולים ומרווים. בחירה במסנן שכזה תקל על ההתנהלות היום יומית במטבח וגם תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שאתם שותים מים נקיים.

 

הטיפ הרביעי: תבחרו בסכו"ם איכותי בלבד

שמענו לא פעם על מי שבחרו לרכוש סכו"ם פשוט בחנויות שאינן מתמחות בתחום. אם אתם לוקחים חלק בסטטיסטיקה זו, כדאי שתדעו שעליכם להפסיק זאת ומיד. יתרה מכך, נמליץ לכם לזרוק את כל הסכו"ם שקניתם בחנויות מסוג זה ולהתחדש עוד היום בסכו"ם חדש ואיכותי. שכן, הסכו"ם הפשוט עשוי להפריש כל מיני חומרים מסוכנים בעת מגע עם חום. סביר להניח שאתם מבינים כבר עכשיו שזהו תרחיש שקורה לא פעם, כשאנו משתמשים בסכו"ם כדי לחתוך מאכלים חמים.

 

לסיום

כל אחד יכול להפוך את המטבח שלו למקצועי במינימום זמן ומאמץ. עכשיו ברור לכם איך אפשר לעשות זאת. שכן, אתם מכירים ב – 4 הטיפים החשובים שהוצגו לעיל. נאחל כעת שתיישמו את האינפורמציה שהוצגה עד כה, כדי שתוכלו ליהנות ממטבח מקצועי ונוח לשימוש.

מִטְבָּח

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »