חיפוש

משלוחי עציצים וצמחים חינם עד בית הלקוח בתל אביב

תקופת הקורונה מתאפיינת בשינוי משמעותי של משמעות החלל האישי והביתי שלנו.

הבית הפך בן רגע מחלל משפחתי, למשרד, בית ספר, מסעדה וגם גן שעשועים לילדים.

אחד הדברים שיכול לשדרג משמעותית את החוויה הביתית הינה צמחייה נעימה ומגוונת.

 

גינת הירק הפרטית שלי

החוויה של גידול צמחייה בבית היא כבר ממזמן לא רק הישג ידם של בעלי הגינות. היום ניתן למצוא בכל משתלה שלל צמחים המתאימים לגידול ביתי. בין אם מדובר בצמחי נוי, פרחים ססגוניים או צמחי תבלין. ניתן לגדל מגוון רחב של צמחים בתוך חללי הבית השונים, על עדן החלון וגם במרפסת הביתית.

 

התחביב המשפחתי החדש

משפחות רבות בוחרות להשתמש בגינון בתור פעילות משפחתית מגבשת. את עבודות הגינה (או המרפסת), ניתן לחלק בין כלל בני המשפחה, אפילו הקטנטנים שביניהם. הילדים יוכלו להנות משתילת הצמחים, השקייתה וגם מתהליך הקטיף של התוצרים.

למרחיקי לכת והאומנותיים שביננו, ניתן לקחת את העציצים וביחד עם הילדים לעצב ולצבוע אותם וכך להפוך כל עציץ לייחודי ומיוחד.

 

מבלי לצאת מהבית

"הישג" מפוקפק נוסף שניתן לקשר לקורונה הינו שגשוג תרבות המשלוחים. כיום ניתן להזמין משלוח כמעט מכל חנות או בעל מקצוע. ואם נודה באמת, תל אביב מאז ומעולם הייתה המלכה האם של המשלוחים.

גם את חידוש מלאי הצמחים ושדרוג גינת הירק ניתן לעשות מבלי לקום מהספה ועם משלוח חינם, רק לחצו ותמצאו משתלה בתל אביב למשלוחים חינם.

 

חוויה אחרת

רובנו רגילים להגיע למשתלה, להסתבך בדרך כי היא תמיד נמצאת בקצה השני של העיר, להיכנס פנימה ולנשום את הירוק. ובזמן שאנחנו הולכים לנו לאיבוד בתוך כל הירוק שסביבנו, להתחיל לדמיין ולבחור את העציצים הספציפיים שדיברו בדיוק אלינו.

אם כך, איך אפשר לבחור את הצמח הבא שלך דרך האינטרנט? אומנם לא ניתן לבחור את העציץ הספציפי אבל בעניי מדובר אפילו בשדרוג של תהליך הקנייה והבחירה. כשיש אתר אינטרנט נגיש המכיל קטלוג של כל סוגי הצמחים והכלים הנדרשים, יחד עם מאמרים מקצועיים שיעזרו לכל אחד להפוך למקצוען והכי חשוב צוות מסור שידאג לענות על כל שאלה, אתם תרצו לחזור ולהזמין את הצמחים הבאים בהקדם.

 

מתנה שנשארת איתך

ידוע שנשים רבות אוהבות לקבל פרחים, בימי הולדת, ימי נישואים ובעצם בכל הזדמנות קיימת. במקום משלוח פרחים לאהובה שלכם, תוכלו לשדרג ולשלוח לה עציץ עם הפרח האהוב עליה. כך, הפרחים שתשלחו יישארו איתה לתקופה ארוכה וימלאו את הבית באור למשך זמן רב.

כמו הפתעות רבות אחרות, גם את העציצים שתבחרו, תוכלו לקבל במשלוח וכך לשמח ולהפתיע את האהובים עליכם בכל מקום בו הם יהיו.

 

משרד ירוק

למרות שעבודה מהבית הפכה למקובלת ונפוצה מאוד, משרדים רבים חוזרים לעבודה שגרתית. לכן זהו בדיוק הזמן הנכון לשדרג קצת את המשרד ולחדש את פינות הצומח, בעיקר אלו ששכחתם להשקות.

 

עציצים

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »