חיפוש

למה אין לי מים חמים בברז

מתוך כלל התופעות והבעיות שעשויות להיקרות לנו בביתנו, התופעה בה אין לנו מים חיים בברז היא אולי המעצבנת מכולן. מדובר בבעיה שתוקעת את שגרת החיים שלנו ומקשה עליה – שכן גורמת לנו לא להתקלח למרות שרצינו, או להתקלח במים קפואים ולסבול. זמן המקלחת הוא זמן חשוב עבור ניקון וגם כדי להירגע מכל היום שעבר עליכם – לכן, במידה ואין לכם מים חיים, מומלץ לטפל בבעיה במהרה ולשוב לשגרת החיים האיכותית והנוחה שמגיעה לכם. לשם כך – לפניכם כל מה שצריך לדעת על למה אין לי מים חמים בברז.

 

מה הסיבות האפשריות למצב בו אין מים חמים בברז?

במקרה בו אין לכם מים חמים בברז, יכולות להיות מגוון סיבות שונות לכך. חשוב להבין מה הסיבות כדי להתחיל ולדעת כיצד לתקן את הבעיה וכיצד להתמודד אתה. מומלץ לקרוא לאינסטלטור מומחה, שיבחן את הבעיה ויוכל לפתור אותה בכמה רגעים – xblade.co.il. הסיבות לאי הגעתם של המי החמים מתחלקות למעשה ל2, וחשוב להבדיל ביניהן כדי להבין מה מקור הבעיה. לכן נחלק את הבעיות למקרה בו אין מים חמים בכל הבית, ולמקרה בו אין מים חמים רק בברז אחד:

 

אין מים חמים בכל הבית

כאשר אין מים חמים בכל הבית, מובן שהבית נמצאת במקור החימום המרכזי, כלומר בדוד של הבית, שאמור לספק מים חמים לכל הבית ולכל הברזים בו. במקום זאת, הבעיה יכולה להיות גם בקולטני השמש, או ביונקרס (חימום מים בגז), תלוי מה הוא סוג המחמם בביתכם. לפניכם מקורות שונים ואפשריים לבעיה בה אין מים חמים בכל הבית:

  1. תקלה מסוימת בדוד – למשל במנגנון החימום של המים (הבוילר). במקרה כזה יש לקרוא לטכנאי ולפתור את הבעיה על ידי החלפת החלק התקול.
  2. תקלה בקולטני השמש – פעמים רבות יש בעיות של חלודה מעל הקולטנים ולעיתים צריך להחליף אותם או לנקות אותם בהתאם.
  3. תקלה ביונקרס – למי שיש חימום מים בגז, עשויה להיות תקלה ביונקרס למשל מחיבור רופף של המנגנון שלו, שזו בעיה נפוצה.
  4. תקלה בכלי הקיבול – הסיבה הרביעית לבעיית חימום המים בדירה יכולה להיות עקב תקלות בכלי הקיבול עצמו. במידה וכלי הקיבול תקול או התפוצץ, המים החמים פשוט בורחים ממנו.

 

אין מים חמים בברז אחד בלבד

במקרה כזה, מדובר בבעיה ספציפית לברז עצמו – הבעיה יכולה להיות בכל הדרך בין ידית הברז עצמה, ועד לצינור שלו שמוביל אל הדוד. לכן, כדאי לבחון מספר נקודות כדי להבין איפה הבעיה כאן:

  1. סתימה בצנרת שמחברת בין הדוד לברז, בעקבות אבנית או חלודה.
  2. צינור המים התקפל והמים נחסמים בדרך אל הברז.
  3. סתימת או שבירת הברז עצמו שמונעות מהמים החמים לצאת.
  4. תקלה בברז ניל, ברז אספקת המים החמים.

 

אינסטלטור מתקן ברז

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »