חיפוש

לקיחת מידות לסגירת חורף בבית – איך תעשו זאת

חילופי עונות מביאים איתם לעתים שינויים דרסטיים במזג האוויר.

השינויים הללו מקשים על היכולת לשבת בחלקים פתוחים בבית, כאלו שהם תחת כיפת השמיים ויש חשיפה מלאה לתנאי מזג האוויר.

כדי לאפשר ישיבה בשטחים פתוחים, לא משנה מה מזג האוויר בחוץ ומה מידת השפעתו, הוצעו פתרונות כיסוי שמהווים חיץ בין המשקעים לבין היושבים.

כך למשל, כדי להימנע מלהט של שמש בחודשים יולי- אוגוסט, תוכלו להתקין בבית סוכך או שלל פתרונות הצללה אחרים.

ומה קורה בחורף? העונה מחייבת סגירה כמעט הרמטית, ולכן נדרשת אטימה נוספת שלא תאפשר חדירה של משקעים.

לפניכם מדריך כיצד לקחת מידות לסגירת חורף בבית.

 

איפה אתם הולכים לעשות את סגירת החורף שלכם?

הכוונה בסגירת חורף היא סגירת צלעות של גוף קיים, כמו פרגולה או מרפסת. המטרה, כאמור, היא לספק סגירה הרמטית של אזור שנמצא בסכנת הרטבה בחורף. יש מספר סוגים של סגירות חורף, כאשר הפופולרית ביותר מבין כולן מבוססת על טבעות ורוכסני גלילה. בחברת טרנקילו למשל, תוכלו למצוא מגוון פתרונות הצללה עליהן תוכלו להלביש סגירת חורף מבד שמשונית, הנחשב ליציב ואיכותי.

 

מידות בפרגולת עץ

פרגולות עץ בנויות לרוב משלוש פאות, כאשר פאה אחת היא הבית עצמו והשתיים הנוספות הן מצדיה. המדידה מתבצעת לאורך ולרוחב של הפאה, כאשר הרוחב נמדד מהקיר ועד לעמוד כולל, והאורך נמדד מהרצפה עד לקורה העליונה כולל. אם יש שיפוע או אלכסון אין צורך במדידה שלו. את הפאה המרכזית (רוחב הבית) מודדים בין שני העמודים כולל, והגובה יהיה זהה לגובהן של שתי הפאות הנוספות.

 

מידות במרפסת\ בין עמודי בטון

לקיחת מידות במרפסת, בין עמודי בטון או בין עמודי בלוק היא פשוטה יותר מאשר במקרה של פרגולת עץ. בחישוב המידות לא מחשיבים את רוחבם של העמודים והקורות, כך שמידות הצד נלקחות מהקיר ועד לעמוד ומידות הגובה נלקחות מהקרקע ועד לתחילתה של הקורה העליונה. במידה והגג משופע, מודדים את שני הגבהים. רוחבה של הפאה המרכזית נמדדת מהעמוד האחד לעמוד השני, וגובהה מהקרקע עד לתחילתה של הקורה העליונה.

 

יציבות ודיוק- הכרחיים למען מדידה איכותית

כדי שהמדידה שלכם תהיה מדויקת ומהימנה, השתדלו להקפיד על היצמדות לדפנות ולעמודים בשעת המדידה. מאחר ומדובר לרוב בהתאמה אישית, סגירת החורף תותאם לנתונים שאתם תמסרו למומחה בתחום, והוא יתאים לכם משהו בהתבסס על כך. את המדידות עשו כאשר אתם ערניים, בעדיפות להיעזר בעוד אדם כך שתהיה טביעת עין נוספת שמאשרת שזו אכן המידה הנכונה.

 

סגירת חורף- מה האידיאל?

סגירת החורף מותאמת ביותר למרפסות ולפרגולות, לכיסוי של ריהוט גן או בריכה ועוד. ניתן להתקין אותה במספר סוגי בדים- PVC, שמשונית, שמשונית ועוד, בהתאמה אישית לבחירתכם ומידותיכם.

 

מתחם סגור

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »