חיפוש

כלי העבודה שמנעולן חייב כשהוא מתחיל לעבוד

אין ספק שהמנעולנים ניחנו בידיים טובות, אבל זה לא מספיק לפעמים.

בין אם זה פריצה לבית, או לאוטו, יש פעמים בהם המנעולנים חייבים להשתמש בכלים מאוד מאוד מיוחדים.

בואו ללמוד עליהם קצת

 

אז במה מדובר?

מנעולן שמחזיק מעצמו, לא תמיד יעבור רק עם זוג ידיים בריאות – אלא ישתמש בכלי עבודה מאוד ספציפיים. המלצה ממש טובה שיש לי לתת לכם זה שאם נתקעתם? אל תנסו לבד. הרימו צלצול למנעולן בכדי לוודא שאכן הפריצה נעשית ממקום מבוקר ונכון.
אל תחשבו שכל מה שהמנעולן עושה זה שימוש בכוח, יש להם הרבה נטל על הכתפיים, ובכדי להגיע לתוצאות טובות? צריך לעבוד עם הציוד טוב ביותר.

 

כלי העבודה שלהם

ויטלי מנעולן בדרום ארגז רחב של כלים שעשויים לעזור לו בעת עבודתו. מעבר לציוד המיוחד, יש מספר כלים מצומצם שכל מנעולן שמכבד את עצמו חייב להחזיק.

מוט ברזל – מוט זה הוא מיוחד במינו המשמש את המנעולן בדרך כלל לכל הנושאים שקשורים לפריצות דלת של מכונית. חשוב לשים לב שהמוט עצמו לא יתאים לכל סוג רכב, אבל הוא בהחלט זמין לרכישה ובגדול? הוא מאפשר למנעולן לעשות את העבודה על הצעד הטוב ביותר.
הכלי הבא הוא הפטיש. בתכלס? זה נשמע כלי סתמי שאין בו הרבה שימוש, אך תופתעו לגלות שיש לו עוצמה רבה והוא מאוד מאוד נחוץ בכל עולם הפריצות. בעזרת פטיש איכותי אפשר להפעיל לחץ על מקומות, ישנם פטישים שונים במשקלים שונים וגם להם ידיות מיוחדות.
משקפי המגן כשמם כן הם, נועדו להגן על המנעולן בעת עבודתו. רוב השימוש בהם קשור להגנה על הפנים, ועל אחת כמה וכמה באיזור העיניים. אין ספק שזהו כלי עבודה בסיסי וחשוב, כי בגדול? מה יותר חשוב מבריאותו של בעל המקצוע?
הצילנדרים נועדו כאשר יש צורך בלהחליף אחד. מנעולן שיודע את העבודה מחוייב להציע ללקוחות שלו לרכוש דרכו צילינדר איכותי ולעיתים גם להתקין אותו בבית הלקוח.
אין ספק שרכישת צילינדר זה חלק בלתי נפרד מכל העולם הזה ויותר מ90% ממקרי הפריצה – יוכל הלקוח לבקש צילינדר חדש.

 

אז מתי נדע מתי להזמין?

אז הנוהג המרכזי הוא להזמין את שירותי המנעולן כאשר מדובר במקרים בהם אי אפשר לפתוח את הדלת או את האוטו ביום יום. אם הדלת נתקעת, או המפתח תקוע, אם הסיסמא לא עובדת. יש המון סיטואציות שדורשות הזמנת מנעולן, ולעיתים אנחנו אפילו לא יודעים להפריד מתי זה נחוץ ומתי לא. אנו כישראלים אוהבים להרגיש אובר ביטחון וכן – זה בא לידי ביטוי גם בכל עולם המנעולים. חיסכו לכם לחץ מיותר וטעויות. וברגע שהבנתם שנתקעתם? תזמינו מנעולן – תנו לו להחזיק במושכות ותנו לו להראות את הקסם שלו.

 

החלפת צילינדר

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »