חיפוש

האם יש צורך באישור של העירייה להשכרת מתנפחים לאירוע?

אנשים פרטיים חוגגים יום הולדת או אירועים אחרים עם מתנפחים בפארק העירוני בשל המרחב והאוויר הצח.

האם צריך אישור של העירייה כשמשכירים מתנפחים לאירוע? על כך במאמר הבא.

 

אילו אישורים צריכים מהעירייה כדי להפעיל מתנפחים בפארק?

השכרת מתנפחים היא דרך פופולרית מאוד לחגוג ימי הולדת, מסיבות כיתה ואירועים אחרים. אנשים פרטיים עם חצרות גדולות יכולים להרשות לעצמם להפעיל את המתנפחים בחצר וכך גם כשמדובר בבריכות ציבוריות או קייטנות. לעומת זאת, לעיתים אין מקום והפארק העירוני הוא המקום האידיאלי לחגיגה. על הזמנת מתנפחים ניתן למצוא מידע באתר של פוזה ג'אמפ. מבחינת אחריות העירייה לא צריכה לתת אישור למתנפחים בפארק מכיוון שהיא אינה אחראית עליהם. ביחד עם זאת, ישנם רק פארקים מסוימים בהם יהיה צורך באישור להפעלת גנרטור. מכיוון שהגנרטור הוא זה שמפעיל את המתנפחים במקומות מסוימים יהיה צורך באישור מהעירייה. ניתן למצוא באינטרנט רשימה של פארקים עירוניים בהם ניתן להפעיל מתנפחים.

 

מה עליכם לעשות מבחינה חוקית?

על מנת שהאירוע שלכם יהיה מוצלח ובטוח עליכם לדאוג שהמתנפחים יהיו מושכרים מחברה השומרת על תחזוקתם ושיש לה תו תקן. חשוב להעמיד ליד כל מתנפח מבוגר אחראי שישמור על הסדר. כך הילדים לא יתקלו אחד בשני וישמרו על בטיחותם. בנוסף, יש לדאוג להצללת המקום ולדאוג למים או שתיה אחרת. מכיוון שמדובר בפארק עירוני אין להרעיש על פי החוק בין 14:00-16:00 ולכן לא תוכלו לעשות אירוע בשעות אלו, מה גם שמדובר בשעות חמות. עליכם לכבד את הסביבה, להשמיע מוסיקה בצורה סבירה ולדאוג לביטחונם של הילדים. חלק מזה הוא הגנרטור. יש להרחיק אותו מהילדים ולבודד אותו כדי שלא יתקרבו אליו. במידה והגנרטור מרעיש על תמקמו אותו קרוב לבניינים ובכלל חשוב שיהיה רחוק מעצמים דליקים.

 

האם צריך ביטוח למוזמנים?

כאשר עושים אירוע עם מתנפחים בפארק או בשטח אחר יש לבחור בחברת השכרה המבטחת את המוזמנים. בדרך כלל החברות מציעות ביטוח הכלול בעסקת החבילה. האחריות לבסוף היא שלכם וללא ביטוח מתאים תהיו אחראים לאורחים וחשופים לתביעות במידה וילד ייפגע. מבוגר אחראי הנמצא באירוע צריך לאפשר לילדים לעלות יחפים על המתנפחים ולמנוע מהם העלאת חפצים שיכולים לפצוע את האחרים.

 

כיצד ניתן לשדרג אירוע עם מתנפחים?

על מנת שהאירוע שלכם יהיה מוצלח חשוב להתאים את המתנפחים לגיל הילדים ועל פי הכמות שלהם. לפיכך, יהיה משתלם יותר לקבל הצעת מחיר על מתנפחים בעסקת חבילה הכוללים גנרטור ודוכני מזון. מספר המתנפחים הוא משמעותי מכיוון שבכל מתנפח יכולים לקפוץ עד 10 ילדים בהתאם לגיל. מתחת לגיל 3 מומלץ להזמין מתנפח ג'מבורי ובמידה ועולים עם הקטנטנים ביחד על המתנפח זו גם אפשרות. לסיכום, אין צורך באישורי עירייה בדרך כלל, אך יש להקפיד על הבטיחות.

 

סולם טיפוס

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »