חיפוש

הרחבות הביטוח שאסור לשכוח בטיסה הבאה לטורקיה

טורקיה היא יעד לתיירים ישראלים רבים. היא מושכת גם תיירים מרחבי העולם, כאשר מדובר על אחת מעשר המדינות המתוירות ביותר בעולם! יש מגוון של אטרקציות ופעילויות בטורקיה שמושכות את המטיילים. רבים מגיעים לטורקיה כדי לראות עולם ולחוות תרבות מעניינת ועשירה, הכוללת מוזיקה ייחודית, אוכל טוב והרבה פנאי. יש עוד המון סיבות לטוס לטורקיה, ויש גם סיבות להרחיב את ביטוח הנסיעות בהתאם.

 

טיסה לקניות

לא כל מי שטס לטורקיה כדי לעשות קניות בזול חושב שהוא צריך לעשות הרחבת ביטוח נסיעות בעבור הנסיעה הספציפית הזאת לטורקיה. זאת משום שטיסה לצורך הסתובבות בשווקים וקניות מיוחדות לא נתפסת כדבר מסוכן כל כך או כדבר שעשויים לקרות בו הרבה דברים בלתי צפויים.

עם זאת, אם אתם טסים לטורקיה כדי לעשות קניות, ואתם מתכננים לקנות מוצר יקר יחסית כמו טלפון חכם או מחשב נייד, ייתכן ותצטרכו לרכוש בעבורו הרחבה לביטוח, תלוי בחברה שבה תעשו את ביטוח הנסיעות מפני גניבות. לעוד מידע היכנסו לכאן.

 

טיסה לטיול רגלי

טורקיה ידועה בנופים המדהימים שלה. המדינה משלבת גם נוף של הים התיכון, וגם נופים הרריים לצד שטחי מרעה פוריים. על כן, אנשים רבים בישראל וגם במדינות אחרות בעולם שאוהבים טיולים רגליים ואפילו טרקים מורכבים ומפרכים אוהבים לטוס לטורקיה. על כן, לפני שאתם טסים לטורקיה אתם צריכים לברר את המסלול שבו תטיילו, ולהבין האם מדובר על פעילות שתיחשב לספורט אתגרי בעיניי חברת הביטוח.

אם אתם מתכננים לעשות בטורקיה צלילות או לקפוץ בנג'י, תהיו בטוחים שעליכם לרכוש הרחבה הכוללת כיסוי במקרה של תאונה במהלך עשייה של ספורט אתגרי מכל סוג שהוא. לעיתים החברה תגדיר פעילות מסוימת בתור ספורט אתגרי, גם אם במחשבה ראשונית לא חשבתם על זה בצורה הזאת.

 

טיסה לצורך טיפול קוסמטי

בשנים האחרונות הולכת וגוברת התופעה של גברים הישראלים שטסים לטורקיה לצורך ביצוע ניתוח להשתלת שיער. חשוב מאוד שמי שטס לצורך הזה ידע שמרבית חברות הביטוח לא כוללות בביטוח שלהן כיסוי במקרה שמתעוררת בעיה בעקבות טיפול מהסוג הזה, ובכלל כאשר מדובר על טיפולים קוסמטיים בטורקיה.

בכל מקרה, ביטוח הבריאות על הטיסה לא יכלול כיסוי בהקשר של טיפולים קוסמטיים אם לא תוסיפו לביטוח הרחבה מהסוג הזה. אם אתם לא מצליחים להוסיף הרחבה שתכסה נזקים כלכליים או בריאותיים הנובעים מטיפולים קוסמטיים, כדאי שתדברו עם נציג של החברה באופן פרטני.

 

דרכי ההתקשרות עם חברת הביטוח

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מדובר על ביטוח על טיסה לטורקיה הוא לוודא שיש לכם דרך התקשרות נוחה וזמינה עם חברת הביטוח. רוב חברות הביטוח מציעות כיום תמיכה 24/7 ולא כדאי להתפשר על פחות. חשוב גם שתהיה לכם אפשרות להוסיף הרחבה לביטוח בכל רגע שתרצו, כדי שלא תמנעו מעצמכם פעילויות ספונטניות.

הרחבות ביטוח

אולי יעניין אותך גם

חתימה על חוזה
מה מכסה ביטוח מקיף לדירה?

ביטוח מקיף לדירה, או פוליסת ביטוח מקיף לדירה, מורכבת משני חלקים עיקריים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. שני אלה יחד, מספקים כיסוי ביטוחי מלא למדי, לדירה

קראו עוד »