חיפוש

אילו ביטוחים ניתן להוסיף לביטוח בית משותף

ביטוח בית משותף הפך כבר מלפני כמה וכמה שנים לאחד מסוגי הביטוח הנמכרים והמומלצים ביותר בארץ.

מדובר כאן על ביטוח שמאפשר לכם הגנה מקסימלית על המקום הכי אינטימי ובטוח שלכם – הבית שלכם, ומבטיח לפצות אתכם בגין כל נזק שעלול, שלא נדע, להיגרם לו.

האופציה של ביטוח בית משותף אינה מסתיימת רק בסוג הביטוח הזה, ובהחלט ניתן להוסיף לה עוד סוגים של ביטוחים, שיחד ירכיבו את התמונה השלמה.

אז אילו ביטוחים ניתן להוסיף לביטוח בית משותף ולמה זה בכלל כדאי? הנה כל התשובות שאתם מחפשים.

 

ביטוח בית משותף – ביטוח מצוין, אבל לא בטוח שהוא מספיק

היום כבר אין ספק על העובדה הזו – ביטוח בית משותף הוא ממש הכרחי עבור כל בניין מגורים. הביטוח הזה אולי לא מבטיח שלא יתקיים שום נזק לבניין, אבל הוא בהחלט מבטיח שבמקרה כזה יהיה לכם למי לפנות. ביטוח בית משותף כולל כל מיני נזקים שעלולים להיגרם לבניין, כמו פריצה, שריפה, פיצוץ ועוד, ולכן רבים בוחרים בו מדי שנה.

עד כמה שביטוח בית משותף הוא מצוין, שימושי והכרחי, לפעמים הוא לא מספיק. בסופו של דבר, ביטוח בית משותף הוא כללי, והוא אינו כולל תחתיו ביטוח לכל הפרטים הקטנים שמרכיבים את הבניין. לכן, חשוב להכיר גם סוגים נוספים של ביטוחים אותם ניתן להוסיף לביטוח בית משותף.

 

ביטוח למתקני הבית המשותף

ביטוח מהסוג הזה הוא ביטוח הוא אחד מסוגי הביטוח שהולכים יד ביד עם ביטוח בית משותף. אנשים רבים מעוניינים להגן לא רק על הבניין עצמו, אלא גם על מה שנמצא בתוכו, ובאמצעות ביטוח למתקני הבית המשותף הם יכולים בהחלט להגשים את המשאלה הזו. בין היתר, ביטוח למתקני הבית המשותף מקיף ביטוח על המעלית, על מתקני המיזוג השונים, על ציוד מכני וטכני ועוד.

 

ביטוח מקיף לדירות בבית המשותף

הביטוח המקיף הוא ביטוח שמבטיח פיצוי שיתקבל באופן ישיר על ידי כל אחד מהדיירים בבניין, ללא צורך ה"תיווך" של ועד הבית. את ההתנהלות השוטפת של ביטוח בית משותף אמנם מבצע הוועד, אולם הרחבה של הביטוח הבסיסי לביטוח מקיף מבטיחה התנהלות ישירה של חברת הביטוח מול הדיירים במקרה של נזקים שמצריכים קבלת פיצוי.

 

ביטוח צד ג' – האם הוא באמת חשוב?

חשבו כמה פעמים התמודדתם עם מצב לא נעים שהתרחש בתוך הבניין, אך לא היה לכם למי לפנות איתו – החלקה על שלולית מים שנותרה מנקיון הבניין, מעידה במדרגות ועוד. עם ביטוח צד ג' אתם יכולים להוסיף לעצמכם שקט נפשי, ולדעת שהביטוח יכסה כל מקרה שיקרה לכם בשטח הבניין ויגרום לכם נזק מכל סוג שהוא.

לסיכום, קיימים עוד לא מעט ביטוחים נוספים שאותם ניתן לצרף לביטוח בית משותף, ואם אתם שואלים אותנו – כל ביטוח שיתן לכם שקט, הוא ביטוח ששווה לרכוש אותו. שמרו על עצמכם ושיהיה בהצלחה!

 

בית מבוטח

אולי יעניין אותך גם

חתימה על חוזה
מה מכסה ביטוח מקיף לדירה?

ביטוח מקיף לדירה, או פוליסת ביטוח מקיף לדירה, מורכבת משני חלקים עיקריים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. שני אלה יחד, מספקים כיסוי ביטוחי מלא למדי, לדירה

קראו עוד »