חיפוש

מה חשוב להכיר בביטוח לנהג צעיר?

בודדים הם הנהגים הצעירים שמודאגים מעניין הביטוח. הרצון לנהוג עולה על הכל וכך אכן יש נהגים צעירים רבים שמשלמים מחיר יקר על הביטוח שלהם. מה מאפיין ביטוח לנהג צעיר ואיך ניתן להוזיל את מחיר הביטוח? כאן סיקרנו את הנושא בקצרה. מקווים שהוא יביא לכם תועלת.

 

מי נחשב לנהג צעיר?

נהג צעיר הוא בעל רישיון שעדיין לא הגיע לגיל 24. חברות הביטוח הן אלו שהגדירו מי נחשב לנהג צעיר וזה בגלל הנתונים שהצטברו והראו כי מקרים ביטוחיים נפוצים יותר בקרב נהגים בני מתחת לגיל 24. חשוב לציין כי נהג צעיר הוא לא נהג חדש – נהג חדש הוא נהג שרישיונו חדש ואין לרשיונו וותק של שנתיים, ללא קשר לגיל.

 

מה מאפיין ביטוח לנהג צעיר?

ביטוח לנהג צעיר הוא ביטוח יקר יותר מביטוח רכב סטנדרטי. נהג צעיר שהוא גם נהג חדש משלם את המחיר היקר ביותר על הביטוח כמו שניתן להבין. גם אם נהג  מבוגר שהוא נהג חדש הוא חסר ניסיון על הכביש, הוא ישלם מחיר ביטוח זול יותר מהמחיר שישלם נהג צעיר. זה אמנם בלתי נתפס, אך אלו הנתונים וחשוב לדעת שניתן להוזיל את מחיר הביטוח.

 

איך מוזילים את מחיר הביטוח?

ביטוח רכב הוא נביטוח חובה ומי שלא רוצה לשלם מחיר יקר לא יכול להתחמק מלשלם את מחיר הביטוח היקר. מה עושים כדי להוזיל אותו? יש מגוון אופציות שכדאי להכיר:

 

ביטוח לפי קילומטארז'

סוכנות הביטוח ארנפלד בע"מ מציעה פתרון המוזיל את מחיר הביטוח בצורה משמעותית. רוכשים ביטוח לנהג הצעיר בהתבסס על מספר קילומטרים בהם הנהג הצעיר נוסע. ביטוח זה יתאים למי שמשתמש ברכב יחד עם עוד מישהו ומספר הקילומטרים שהוא גומע הוא לא גבוה…

 

ביטוח לפי ימים

ניתן לרכוש ביטוח נהג חדש לפי יום והוא מתאים לכאלו המשכירים רכב או נוהגים על הרכב באופן לא קבוע. מחיר הביטוח יקבע לפי מספר הימים. זה יכול להתאים לנהגים שמטיילים בארץ, נהגים צעירים ששכרו רכב וכדומה.

 

השוואת מחירי ביטוח

באמצעות עריכת השוואת מחירים ניתן להוזיל בצורה משמעותית את מחיר הביטוח. כל חברת ביטוח מציעה פוליסות ביטוח אחרות מורחבות במחיר אחר. כל חברה רוצה למשוך אליה כמה שיותר מבוטחים ולכן על המבוטח עצמו לערוך סקר מחירים והשוואה יעילה. לצורך כך מומלץ לפנות לסוכן ביטוח מקצועי שיבדוק את הנתונים הנדרשים לכם וכך הוא יוכל לסייע לכם באיתור הביטוח המשתלם ביותר עבורכם.

 

לסיכום

ביטוח לנהג צעיר הוא ביטוח יקר יחסית. ניתן לרכוש באופן חלקי לפי קילומטר / ימים / סופי שבוע וכך לחסוך את העלויות הגבוהות שלו. כפי שסיכמנו כאן ניתן לחסוך במחיר ביטוח זה באמצעות עריכת השוואת מחירים מקצועית ויעילה באמצעות סוכן ביטוח אמין.

ביטוח לנהג צעיר

אולי יעניין אותך גם

חתימה על חוזה
מה מכסה ביטוח מקיף לדירה?

ביטוח מקיף לדירה, או פוליסת ביטוח מקיף לדירה, מורכבת משני חלקים עיקריים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. שני אלה יחד, מספקים כיסוי ביטוחי מלא למדי, לדירה

קראו עוד »