חיפוש

הר הביטוח – גם אתכם זה צריך לעניין

שמעתם על "הר הביטוח" ואתם מכירים אנשים שכבר פנו אל המערכת הזאת? אם כך, הגיע הזמן שגם אתם תחשבו לעשות זאת, לפני הכול, כי אין לכם מה להפסיד. במקרה הכי קיצוני תגלו שאתם לא משלמים על ביטוחים מיותרים ותוכלו להמשיך להתנהל כפי שאתם מתנהלים עד היום בתחום הזה. מה שכן, המקרה הנפוץ יותר הוא מקרה מרגיז שבו הדוח של הר הביטוח מראה לנו שאנחנו משלמים הרבה יותר מידי. לפעמים הביטוח שעליו אנחנו משלמים פשוט יקר ביחס לשאר הביטוחים בשוק ולפעמים אנחנו משלמים על אותו סעיף בכמה ביטוחים שונים. לכן חשוב לבדוק את הדברים ויפה שעה אחת קודם, כי למה שתמשיכו לזרוק כספים ככה סתם?

עץ עם כסף

החיסכון שלא ידעתם עליו

ההורים שלכם נפטרו לפני כמה שנים ואתם בטוחים שירשתם כבר את כל מה שהם הותירו לכם? אם כך, דעו שעד שלא פניתם אל הר הביטוח אתם לא יכולים לדעת בוודאות שכל הכסף הגיע עליכם. כלומר, יש אנשים שפתחו לא מעט חסכונות מסוגים שונים בחברות ביטוח כאלה ואחרות והלכו לעולמם. אותן חברות ביטוח לא באמת עושות את המאמץ לחפש את היורשים, מה שמוביל לכך שהכספים פשוט מחכים כאבן שאין לה הופכין. בעזרת מערכת הר הביטוח תוכלו גם אתם לגלות האם הפתעה כזאת מחכה לכם מההורים שנפטרו, אז למה שלא תבררו זאת עוד היום?

מערכת חכמה ודיסקרטית

חששתם שכל פרט שתמסרו להר הביטוח יופץ באינטרנט? הייתם בטוחים שאתם צריכים למסור גם את מספר חשבון הבנק שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק בכלל. כדי שמערכת הר הביטוח תוכל לבצע את העבודה שלה ואת המחקר הקטן לגבי הביטוחים שלכם, אתם צריכים רק לתת שם, שם משפחה ומספר תעודת זהות. הכול יתבצע בצורה מהירה, מה שאומר שכבר בקרוב תקבלו דוח מפורט על כל מוצרי הביטוח שיש לכם. אולי תגלו שאין סיבה לבטל את הביטוחים שיש לכם אך בהחלט יכול להיות שתגלו שאתם משלמים יותר מידי. אם זה יהיה המצב מיד תוכלו לעשות שינוי ולחסוך מאות שקלים בשנה!

מעוניינים לשמוע על קידום אתרים לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

חתימה על חוזה
מה מכסה ביטוח מקיף לדירה?

ביטוח מקיף לדירה, או פוליסת ביטוח מקיף לדירה, מורכבת משני חלקים עיקריים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. שני אלה יחד, מספקים כיסוי ביטוחי מלא למדי, לדירה

קראו עוד »