חיפוש

הפנסיה היא ההזדמנות שלך להרחיב אופקים

בשעה טובה הגעתם לגיל המתאים בו החלטתם שעבודה היא לצעירים ומעכשיו אפשר לנוח. באיטלקית יש ביטוי המתאר את הקסם שבלא לעשות שום דבר. כמובן שרבים מטיילים או מפתחים תחביב, אבל כמו כל דבר בחיים, גם לשקט יש סוף ולפעמים לא לעשות כלום לתקופה ארוכה יכול להיות חסר קסם ומדכא. אם הגעתם לשלב בו הקסם התפוגג או סתם אם החלטתם שהגיע הזמן לגלות מה יש לעולם להציע, המשיכו לקרוא.

 

ממשיכים ללמוד

אם יש משהו בחיים שאף פעם לא מאוחר לעשות, זה להמשיך ללמוד. האדם מטבעו הוא סקרן ולכן תמיד יש דברים חדשים לגלות וכל יום אפשר ללמוד משהו חדש. יכול להיות שיש תחום שמעניין אתכם אך מעולם לא התעסקתם בו ויכול להיות שאתם פשוט צמאים לידע ולתובנות חדשות. ככה או ככה, יש לנו את התשובה בשבילכם. קורסים אונליין הם הפתרון המושלם להמשיך ללמוד על כל דבר בכל תחום ואפילו לא צריך לצאת מהבית.

עזבו לצאת מהבית, את הקורסים האלה ניתן לקחת בכל מקום ובכל זמן, גם בחופשה בחו"ל, והם מציעים מגוון רחב של נושאים כגון, מדעים, פסיכולוגיה, ספרות, פילוסופיה ועוד. הקורסים נעשים בשידור חי ב – Zoom, ואחרי תקופת הקורונה כולנו כבר יודעים איך להתמודד עם המפלצת המודרנית שבמחשב שלנו.

 

הקתדרה

אז בטח שאלתם את עצמכם איפה ניתן למצוא את כל הטוב הזה, אנחנו כאן כדי לספק לכם את התשובות. הקתדרה אשר נמצאת במוזיאון ארץ ישראל היא מרכז לימודי להעשרת הידע שלכם, הקורסים אשר מועברים בהרצאות הינם לימודי רוח ותרבות, וההרצאות מועברות על ידי מרצים, חוקרים, אומנים סופרים ועוד עשרות אנשים מעניינים, מעודכנים ומומחים בתחומם.

הקתדרה מציעה מגוון רחב של מאות קורסים המיועדים בעיקר לאנשי הפנסיה ולגיל השלישי. משפחת הקתדרה מונה אלפי צופים מרחבי הארץ והעולם, שבדיוק כמוכם מחפשים להעשיר את הידע ולגלות עוד. בנוסף לקורסים אונליין, הקתדרה מציעה גם מגוון רחב של פעילויות מהמחשב שלא נתחמים במסגרת קורס כגון, הקרנות סרטים, הרצאות ומופעים בשידור חי מהאולפן.

אם באלכם לצאת מהבית אגב, ישנו מבחר גדול של מקומות מפגש אשר משם ניתן לקחת את ההרצאות / קורסים או לראות סרטים. את ההזמנות ניתן לעשות דרך הטלפון במספר *5288 או בצורה פשוטה דרך האתר. בקיצור, מה שנותר זה רק לבחור את הקורסים המועדפים עליכם ולהתחיל בעבודה, ואם כל זה לא מספיק ניתן גם לעשות חבר מועדון בקתדרה אשר יזכה אתכם בתעריף נמוך לרכישת הקורסים, הנחות קבועות והמון הטבות.

 

לסיכום

"תמיד יש משהו חדש שאנחנו יכולים ללמוד על כל דבר. ככה זה ביקום אין סופי". מבלי להכביר במילים, אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לחזור לבית ספר, זה אף פעם לא מאוחר מידי, אנחנו מבטיחים לכם שתגלו עולם שלם שלא ידעתם עליו וההנאה מובטחת.

פרישה לגמלאות

אולי יעניין אותך גם