חיפוש

הלוואות למוגבלים – האם ניתן לקבל הלוואה ללא ריבית

לא פעם אנחנו נתקלים באנשים שחשבון הבנק שלהם הוגבל מסיבות שונות. מדובר במצב לא נעים בלשון המעטה, שבו רבים מוצאים את עצמם ללא אפשרות למשוך כסף ולהתנהל כלכלית באופן נוח וזמין כפי שיכלו לעשות עד לא מזמן. כדי לצאת מהבור הכלכלי, יש מי שמחליטים לקחת הלוואה שמיועדת למוגבלים בבנק. אם מצאתם עצמכם מוגבלים כלכלית, כדאי שתקראו את השורות הבאות בהן נציג את כל הפרטים בנושא ונציין אם ניתן לקבל הלוואה כזו ללא ריבית.

 

רקע אודות מוגבלים בבנק

רגע לפני שנעמיק בנושא, ראוי לציין מהי ההגדרה של לקוחות שחשבונם בבנק מוגבל. מדובר באנשים שיש להם מינוס בבנק. כך שהם לא יכולים לשלם את חשבונות האשראי, את ההלוואות שקיימות בחשבון והם לא יכולים כמובן לשלם על שיקים שמסרו. אנשים אלו ידעו מראש שחשבונם צפוי להיות מוגבל מכיוון שיצר איתם קשר פקיד מהבנק והתריע בפניהם כי עליהם לסדר את החובות הקיימים בחשבון (זהו נוהל שקיים בכל בנק באשר הוא). אנשים אלו לא יכולים לבצע את הפעולות הבאות מפאת מוגבלות החשבון:

  • שימוש בכרטיס האשראי
  • משיכת מזומן
  • ביצוע העברה בין חשבונות

האפשרות היחידה שעומדת בפניהם היא לכסות את המינוס בחשבון תוך הזרמת מזומנים.

 

מה זו הלוואה למוגבלים בבנק?

כפי שצוין לעיל, לא מעט לקוחות בנקים שמוגדרים כ"מוגבלים" מבחינה כלכלית נותרים ללא מזומן. כדי לאפשר להם לצאת מהבוץ ולקבל מזומנים זמינים, נוצרה האפשרות שנקראת הלוואה למוגבלים. הלוואה זו מאפשרת לכל אדם שחשבונו הוגבל, לחזור לשגרה ולקבל הלוואה. באמצעות הלוואה זו, מוגבלים כלכלית רבים מוצאים את עצמם נושמים לרווחה, מכיוון שמתאפשר לכם להביא אוכל הביתה, לסדר את התשלומים והחובות ולפתוח דף חדש ונטול מוגבלות כלכלית.

 

האם ניתן לקבל את ההלוואה ללא ריבית?

הלוואה למוגבלים, בדומה לכל הלוואה אחרת ניתנת עם ריבית. ראוי לציין כי כל מקום שמאפשר הלוואה שכזו גובה ריבית משתנה. כלומר, יש מי שגובים ריבית נמוכה יחסית למחיר השוק ויש מי שמציעים ריבית גבוהה יותר. כך שחשוב לערוך השוואות לפני שמתחייבים להלוואה שכזו.

 

מהם התנאים לקבלת הלוואה שכזו?

בשונה מהלוואה שניתנת מהבנק, אין צורך בהצגת פירוט הכנסות וכדומה, אך חשוב לציין כי כל חברה מתנהלת באופן שונה וחשוב שתערכו בירור בנושא. אם יש לכם חשבון בנק והוגבלתם מסיבה כלשהי, אתם פשוט יכולים ליצור קשר עם חברה שמציעה הלוואה למוגבלים ולבחון מה עליכם להציג לפני שתקבלו את ההלוואה.

 

סיכום

הלוואות למוגבלים בבנק כוללות ריבית, בדומה לכל הלוואה אחרת שניתנת במסגרת חוץ בנקאית. ההלוואה מאפשרת לכל מוגבל כלכלית לצאת מהבוץ שבו הוא נמצא ולקבל מזומנים שיאפשרו לו לכסות את החובות שנוצרו בחשבון הבנק עם הזמן. ניתן לומר שהשיקול אם הריבית משתלמת או לא, נתון לשיקולכם.

הלוואה למוגבלים

אולי יעניין אותך גם