חיפוש

בית דפוס מומלץ במרכז

הדפוס שינה את פני העולם, אבל השימוש בו מעולם לא פסק. להיפך – השימוש וגם הטכניקה רק התגברו והתעצמו. בעידן טכנולוגי שבו ישנה חשיבות אדירה לעיצוב החזותי, הנראות והרושם בקרב גופים ציבוריים, מוסדות, ארגונים, בתי עסק ואנשים פרטיים, בית הדפוס הופך לזרוע המיתוג, הפרסום והמוניטין שמתרחשים בצד הוויזואלי. אם כך, מהו בית הדפוס המומלץ ביותר במרכז?

 

מענה לצרכי דפוס מתקדמים

על מנת לענות על כל אתגר דפוס ולשלב בתוכו גם צרכים דיגיטליים מתקדמים, בית הדפוס נדרש להפקת עבודות שונות, על גבי משטחי עבודה שונים ולצרכים מתחלפים.

לשם כך עליכם למצוא מקום שבו הניסיון הרב עומד לצד היכולות הטכנולוגיות המתקדמות, שעסקים וגופים רבים פועלים עמו ושסט הדוגמאות הרחב שלו מעיד על כישוריו. לפיכך, חברת ישראגרף היא הבחירה הראשונה של חברות פרסום רבות, בתי עסק, ארגונים ומוסדות מקומיים.

 

על חברת ישראגרף

ישראגרף הוקמה בשנת 1977, שנת המהפך שבה המדינה התמקדה בעיקר בעבודות פרינט שהופקו במדפסות דיו גדולות ומסורבלות. עבודות הדפוס שהפיקה שימשו בעיקר את ענף הבנייה הפורח באותם ימים, כאשר עם השנים התרחב סל השירותים וההדפסות פנו גם לעולמות הדיגיטליים.

כיום מונה החברה המשפחתית כ-30 עובדים ונחשבת לזירה מקצועית מאוד, שבה מתבצעת כל עבודת העיצוב, התכנון וההדפסה הסופית במתווה של One Stop Shop.

 

במה מתמחים כאן?

תחומי ההתמחות של בית הדפוס ישראגרף רבים ומתאימים לכל סוגי הלקוחות והצרכים הקיימים, מהדפסת כרטיסי ביקור ועד שילוט מבנים. נקודות החוזק הבולטות של הסטודיו מתמקדות בעולמות ההיי טק והנדל"ן, שנהנים ממבחר אפשרויות שמתאימות במדויק לצרכים של גופים וחברות בענפים אלו ויכולים לפעול מול הסטודיו באופן שוטף כדי לקבל את מעטפת הדפוס השלמה לה הם זקוקים.

התמחות נוספת היא בתחום עיצוב החללים ושילוט ויסטה. עיצוב החללים יכול להיות מורכב ממגוון רחב של אלמנטים כמו קאפות או קנבסים מודפסים, רולאפים, מדבקות קיר, רצפה וטפטים וגם מיצגים שונים שישפיעו על התחושה הנוצרת ויצרו את הרושם והתובנות הנכונות ביותר.

שילוט ויסטה המצריך אפיון צרכים מעמיק, יוכל לאפשר ללובי הבניינים לפרט את סוגי המשרדים בכל קומה, לכוון אנשים אל אולם הכנס או הקפיטריה, לתפקד ככלי פרסומי ושיווקי המייצר אווירה, נוכחות וגם תמיכה במערך המכירות ועוד.

 

התאמה לכל צורך, מטרה ודרישה

עבור כל צורך ישנו פתרון, כאשר החברה פועלת דרך "מסלול" ברור ופשוט עבור הלקוח, בו תחילה פוגשים את הסטודיו לעיצוב שבו אפשר לתכנן ולעצב גרפית את הנראות של כל הדפסה ולאחר מכן ממשיכים הלאה, אל התאמת הדפוס ומוצרי המיתוג לכל אלמנט נדרש. כיום מתפקד בית הדפוס גם כמכון העתקות שמש מומחה ועתיר ניסיון, הפונה למשרדי אדריכלים, פטנטים, קבלני בנייה ועוד.

פולדרים, חוברות, אריזות ממותגות, עיטוף רכבים, יצירת אותיות ענק בולטות מפי.וי.סי, כריכה לספרים, עיטוף גדרות, פרספקסים ועוד מגוון עצום של אפשרויות ממתינות בבית הדפוס המומחה ישראגרף. החברה זמינה לכל צורך ומטרה ותוכל לספק לכם את המענה המקיף עבורם בכל עת.

 

דפים לבחירת צבע

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »