חיפוש

איתור נזילות מים – מה שחובה להכיר

אנשים רבים נתקלים בצורך לאיתור נזילות מים רק כאשר יש להם נזילה סמויה בבית שלא יודעים מה מקורה.

ביחד עם זאת חובה להכיר את הנושא לשעת חירום.

המאמר יעסוק בנושא איתור נזילות מים.

 

כיצד מזהים נזילת מים?

הבית הוא המקום בו אתם חיים בשלווה עד שקורות תקלות. אחת התקלות הנפוצות הן נזילות. זה יכול להיות נזילה בשירותים, במקלחת, בגג, בצנרת הביוב ועוד. פתאום אתם שמים לב שהקירות שלכם לחים ורטובים, הצבע מתקלף, נוצרים עובש וקורוזיה ובמקרים קיצוניים התקרה נוטפת מים. זה יכול להגיע מהשכנים שהתפוצץ להם הצינור, מדליפת המזגן או הגג, סדק הנוצר מחלודה בצנרת הביוב, בלאי או פגיעה בצנרת בזמן בניית הבניין. לא משנה מה הסיבה, הזיהוי יהיה וודאי כאשר תקבלו חשבון מים גדול יותר מהרגיל. כדי לוודא במאה אחוז את הנזילה, סגרו את שעון המים שלכם ובדקו אם המחוג עדיין מסתובב. השתכנעתם שיש נזילה אך אינכם יודעים מה המקור שלה? – זה הרגע בו תזמינו חברה לאיתור נזילות. חשוב לא לחכות יותר מדי כדי שהנזק לא יגדל וההוצאות הכספיות שלכם יהיו גדולות יותר.

 

מה עושה חברה לאיתור נזילות?

לאחר שזיהיתם שיש נזילה אין טעם להזמין אינסטלטור מכיוון שאין לו מכשירים מתאימים לגלות את מקור הנזילה. הוא עלול לשבור את הקיר או לפרק מרצפות ולא תרצו שייגרם למבנה שלכם נזק. כמובן שאם יודעים מהו מקור הנזילה יהיה בידו של האינסטלטור לסייע לכם. אך כאשר הנזילה סמויה איתור נזילות מקצועי יהיה רלוונטי ובטוח יותר. לחברה יש מכשור טכנולוגי מתקדם כמו מצלמות תרמיות, רובוטים, חיישנים, חנקן, גלי רדיו וסיבים אופטיים שמותאמים לאתר נזילות בצורה המדויקת ביותר. הם לא ישברו שום דבר ולא יגרמו לנזק במבנה. למשל, המצלמה התרמית מודדת טמפרטורה ומצלמת כמו צילום רנטגן את האזור בו נמדדה טמפרטורה גבוהה יתר על המידה. הצילום יראה להם את מידת הנזק והם יתעדו זאת בדו"ח שיגישו לכם בסיום האיתור. בעזרת הדו"ח האינסטלטור יוכל להתמקד בבעיה ולמצוא לה פתרון מבלי להרוס את כל הריצוף בבית. במידה ומקור הנזילה בחצר החברה תשתמש בסיב אופטי על משטח בטון או באמצעות חיישן גז חנקן המגיע לעומק של 12 מטר. כאשר מדובר על קירות אקוסטיים, החברה תשתמש בגלי רדיו שיאתרו את רשרוש המים.

 

כיצד לבחור בחברה מקצועית?

מכיוון שברוב המקרים תצטרכו למצוא בדחיפות חברה לאיתור נזילות, מומלץ שתכירו את הנושא וכבר תשריינו כרטיס ביקור של אחת החברות בעלות שם מבחינה מקצועית. את החברה האידיאלית ניתן לבחור באמצעות המלצות באינטרנט או על ידי המלצות מכרים. שמרו את הטלפון של החברה למקרה חירום ודעו שיש פתרון לנזילות הסמויות. חברה מקצועית תעניק לכם שירות איכותי מהיר ואמין.

 

ברז

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »