חיפוש

איך לעצב זולות ישיבה שיחזיקו לאורך זמן 

בחירה של פינת ישיבה למרפסת, או לחצר, צריכה להיעשות בצורה מושכלת, כדי שהמוצר ישרת אתכם היטב לטווח ארוך, כדי שתוכלו להשתמש בו ללא חשש וכמובן, כדי שיתאים לצרכים שלכם בצורה מושלמת.

אז איך בוחרים את המוצר המתאים ביותר, שיאפשר לכם להנות מישיבה נינוחה באוויר הפתוח, ללא חשש?

 

התאימו את הרהיט לתנאי השטח

זולות ישיבה לגינה, או לחצר, מעץ מלא, הם פינות ישיבה המשתלבות באופן מושלם מבחינה עיצובית עם הנוף, עם הסביבה החיצונית ועם הטבע.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עץ הוא גם חומר חי ונושם, אשר זקוק לתחזוקה מדי פעם כדי לשמור על מראה מרשים ואלגנטי לטווח ארוך.

כדי להמשיך ליהנות מהמראה הטבעי והחם של ריהוט עץ מלא לגינה, חשוב לבחור ריהוט המיוצר מסוגי עץ מתאימים לתנאי חוץ ואף לבחור את העיצוב המתאים, לצורך עמידה בתנאי השטח.

כך למשל, תוכלו למצוא שולחנות קק"ל בגדלים שונים וטווח מחירים רחב, פנות זולה צבעוניות ויפות, עם כריות מפנקות ומזרני ישיבה ואפילו שולחנות פיקניק בצבעים מרהיבים, בעיצוב מושלם לילדים.

 

בחירה פונקציונלית

ריהוט גן לעיתים קרובות מגיע בעיצובים מרהיבים ויוקרתיים, שמושכים את העין. מאוד מתה לרכוש רהיט כזה, או סט רהיטים, המתאים מאוד לאירוח, כי הוא מרשים למראה ומשדר יוקרה, אבל רגע לפני שאתם שמים את הרושם במקום הראשון, קחו בחשבון כי רהיטי גן צריכים לתת לעיתים קרובות מענה למגוון רחב של צרכים.

אז אם יש לכם ילדים קטנים שמשחקים בחצר לעיתים קרובות, אם אתם מארחים חברים של הילדים ובכלל – מנצלים כל רגע כדי לבלות בחוץ, כדאי לבחור פינות ישיבה פונקציונליות, שיכולות לשרת גם אתכם, גם את הילדים וגם את האורחים של המשפחה, בלי להתלכלך יותר מדי ובלי להישבר אם מישהו החליט לטפס ולקפוץ על הריהוט.

 

התאמה אסתטית עיצובית

אחרי ההתייחסות הפרקטית, לעניין העמידות של הרהיטים, כדי שיחזיקו מעמד בתנאי חוץ ולעניין הפונקציונליות, זה הזמן לבחור את העיצוב המתאים במיוחד לקו העיצובי של הבית ושל הגינה, שישתלב היטב במראה שאתם רוצים ליצור, באווירה וברושם.

בחירת העיצובים של פינות ישיבה לחצר, למרפסת , או לגינה, היא מגוונת ורחבה במיוחד, עם פינות ישיבה גבוהות, או נמוכות, שולחנות קק"ל, ספסלים, פינות זולה ושולחנות פיקניק – והכל מעץ מלא, איכותי ואלגנטי.

 

התאמה למידות החלל

נשמע לכם אולי מובן מאליו, שצריך למדוד את החלל אליו מיועדת פינת הישיבה, לפני שבוחרים את פינת הישיבה, אבל כשאתם מגיעים לחנות ורואים פינת ישיבה מהממת, שמתאימה לכם מכל בחינה, אתם עלולים להתבלבל ולבחור משהו שממש לא מתאים מבחינת הגודל.

אם מדובר על חלל גדול במיוחד – רצוי לבחור גם פינת ישיבה גדולה יחסית, כדי למלא את החלל בצורה אפקטיבית, אבל אם החלל קטן יחסית, פינת ישיבה גדולה מדי תגרום לו להיראות צפוף ולא נוח. סביר להניח גם כי ישיבה בפינת ישיבה כזו, גדולה ככל שתהיה, תספק תחושה של צפיפות.

 

התאמה לתקציב

אמנם המחיר הוא לא האינדיקציה הכי חשובה, כי חשוב להתייחס לעניין האיכות, האסתטיקה וההתאמה, אבל התקציב הוא בהחלט שיקול חשוב, שאין להתעלם ממנו.

אין טעם לקנות פינת ישיבה יקרה מאוד, אם אין לכם תקציב לשלם עבורה.

למרבה השמחה, ניתן למצוא כיום פינות ישיבה איכותיות ומרהיבות ביופיין בטווח רחב של מחירים, כך שכמעט כל אחד יכול למצוא ולרכוש פינת ישיבה מתאימה לתקציב העומד לרשותו.

 

בחירה לפי היצרן והמשווק

בכל מקרה של רכישת מוצרי איכות, חשוב לבדוק את המוניטין של היצרן, כמו גם המוניטין של החברה המשווקת את המוצר, שכן זוהי אינדיקציה חיונית לגבי רמת האמינות של המוצר ושל המאפיינים של המוצר, כפי שהמשווק מספר לכם.

בחירה של יצרן איכותי, כמו גם של משווק איכותי, היא קריטית להבטחת אמינות ואחריות על מוצרי איכות ולכן חשוב לבדוק גם ממי אתם קונים.

 

לסיכום

עיצוב פינות ישיבה עמידות לאורך זמן תלוי בכמה משתנים עיקריים: איכות חומרי הגלם, איכות העיצוב, התאמה לתנאי השטח ובחירה של יצרן אמין ואיכותי.

שימת לב לכל הפרמטרים הללו תבטיח לכם רכישה של פריטים איכותיים, עמידים ואסתטים, שישרתו אתכם היטב לזמן רב.

חברת woodlee עיצובים מציעה מגוון רחב של שולחנות קק"ל ופינות ישיבה מעוצבות במגוון מידות וחתכים במחיר משתלם לכל כיס. צרו קשר עוד היום לקבלת הצעה!

זולות ישיבה

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »