חיפוש

הכירו את רשימת האוהלים המבוקשת ביותר בשוק

כל משפחה היוצאת לטיול שטח ומתכננת לעצור ללינה בקמפינג, עושה זאת בהתאם לתקציב ולצרכים שלה.

על מנת להכיר את סוגי האוהלים המבוקשים ביותר – קבלו סקירה של האוהלים השונים.

 

אוהלי פתיחה מהירה

אוהלי פתיחה מהירה הם אוהלים סטנדרטיים המיועדים למשפחות שיוצאות לקמפינג למספר לילות ורוצות לחסוך עלויות על מלון או צימר ועדיין ליהנות מחוויה משותפת ומחשלת. בעבר היה נהוג לרכוש אוהל שהיה לוקח הרבה זמן להתקין ולפרק אותו, לקשור חבלים ליתדות, להחדיר אותם לקרקע בצורה מיטבית ולדאוג להצללה נוספת בדומה לאוהלים צבאיים שהם לא פחות חזקים מאוהלים אחרים. עם השנים, המציאו טכניקות שונות כמו אוהלי פתיחה מהירה. מדובר על אוהלים קלים לנשיאה, שאינם תופסים הרבה מקום בבגז' הרכב שניתן במשיכה קלה לפתוח אותם ולייצב אותם ביתדות המגיעות איתם. ההבדל בינם לבין אוהלים אחרים הוא שהמוטות שלהם כבר מושחלים באוהל ולכן אין צורך להתאמץ ולהשחיל אותם. כך משפחות הנעות מאתר לאתר יכולות בקלות להקים קמפינג וליהנות מחוויה אופטימלית.

 

אוהלי פגודה

אוהלי פגודה הדומים לפגודה היפנית, הם לרוב אוהלים בהם משתמשים לאירועים כאוהלי קבלת פנים או למכסה מהגשם והצללה בקיץ לכנסים, סדנאות, שיווק ועוד. מעבר לאפשרות ללון בהם לאוהלים אלו יש חלונות, יריעות בד מסיביות, עמידות בפני מזג אוויר קיצוני ורוחות, אפשרות להתקין מיזוג אוויר או חימום ואפשרות לרהט אותם. הם מגיעים בעיצובים שונים בעיקר בצבע לבן מרשים וחגיגי ובכל גודל בו תבחרו. לרשימה המלאה לחצו כאן. ההקמה של האוהלים היא פשוטה ונעשית באמצעות מוטות ויתדות או חיזוק על ידי משקולות בהתאם לתנאי השטח. הם מגיעים לגובה של 3-8 מטר ולכן יהיו יעילים יותר באירועים.

 

אוהלי גלמפינג

אוהלי גלמפינג הם אוהלי יוקרה המרוהטים באלגנטיות ומותאמים למשפחות שרוצות לישון בנוחות ועם זאת לחוות את הקמפינג. לאוהלים אלו יש יריעות חזקות ויציבות בכל מזג אוויר ורמת אטימות גבוהה. במרבית האוהלים השהות כוללת אבזור מטבח, תאורה, מערכת מיזוג אוויר ומיטות נוחות. כמו כן, האוהל מרוהט בארון בגדים, שידות, נקודות חשמל, מקלחון בתוך או מחוץ לאוהל ופסיליטיס שונים. אין צורך להקים את אוהל הגלמפינג משום שהוא מוצע להשכרה בחניוני לילה שונים ברחבי הארץ והמחיר שלו יקר יותר מתשלום על אפשרות להקים אוהל פרטי בשטח כמו אוהל פתיחה מהירה. מכיוון שמדובר באוהלים יוקרתיים הם בדרך כלל יציעו מבט אל הים או אל נוף קסום אחר ולא יהיו באותו שטח בו מקימים את האוהלים הרגילים. ביחד עם זאת ישנה אפשרות להשכיר או לרכוש אוהלי גלמפינג מדגמים שונים כמו: פעמון, סקיילייט או אוהל מונגולי ולהקים אותם בשטח. האבזור שלהם יהיה תלוי בתקציב שלכם ובמטרה ולכן יש להחליט האם הם מתאימים לצרכים שלכם.

 

מתחם שינה

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »