חיפוש

כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו שלכם והצבע המסחרי שלכם. אך מה קורה כאשר האריזה או המוצר שלכם אינם סטנדרטים, או שיש לכם רעיון מבריק לאריזה שונה ומיוחדת במינה? בדרך כלל במקרה כזה פסי הייצור המסורתיים יידחו את הבקשה שלכם. במאמר זה נבדוק מדוע, ומה כן ניתן לעשות.

 

תעשיית האריזות

מאז החלו אנשים לסחור למרחקים גדולים נולד הצורך לארוז היטב את המוצר על מנת שהשהות שלו ברכבת, באוניה ובמטוס לא יקלקלו או יפגמו בו. גם היום אנחנו עדיין משתמשים באריזות קרטון, פח, זכוכית ופלסטיק כדי לארוז את המוצרים שלנו, ואם תביטו היטב על המדפים, תראו שרוב המוצרים מאד דומים זה לזה במראה ובגודל ורק מותגי העל שומרים על מראה ייחודי דוגמת בקבוק הזכוכית של קוקה קולה המקפיד להראות כמותניים צרות של אישה. מדוע זה קורה? משום שתהליך האריזה מתבצע באמצעות פסי ייצור. רוב היצרנים מסתפקים בפסי הייצור הקיימים ואינם מפתחים לעצמם פס ייצור מקורי משלהם על מנת לחסוך בכסף. היכנסו לאתר שלנו על מנת ללמוד עוד על פסי ייצור מקוריים וייחודיים https://www.arpil-tech.com

 

פסי ייצור מסורתיים

חברות בדרך כלל משתמשות בפסי ייצור מסורתיים האורזים ומדביקים ומדפיסים באותו האופן. הסיבות לכך רבות ומגוונות, אך בעיקר משום שהם אינם רואים צורך בשינוי הדרך שבה הם אורזים ומדפיסים ומדביקים. קל להם לעשות זאת ׳כמו כולם׳ מבלי להקדיש לכך יותר מדי מחשבה או מאמץ. אך בעולם התחרותי של היום, במיוחד כאשר אתם עדיין חברה צעירה ולא מוכרת, חשוב לבדל את המוצר ולהציג אותו כחדשני, מיוחד ופורץ דרך. או שאולי יש לכם רעיון לאריזה מקורית אשר תאפשר לצרכן חווית משתמש טובה יותר, אך חלומותיכם מתנפצים כאשר דוחים את הרעיונות שלכם בגלל שהם אינם סטנדרטים ואינם מתאימים למכונות פסי הייצור המסורתיים.

 

מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם?

בדיוק בשבילכם הקמנו את ארפיל טכנולוגיות. הסבירו לנו את הרעיון שלכם ואנחנו נייצר במיוחד בשבילכם מכונות פס ייצור אשר יכולות לבצע פעולות מגוונות ורבות החל מסידור המוצרים באריזה, מילוי ושינוע המוצר, אריזה בוואקום, הדבקת תגיות והדפסת כל דבר על האריזות (מכל כיוון אפשרי)

על מנת שהמוצר שלכם יראה בדיוק כמו שרציתם.

 

לסיכום

חברת ארפיל מתמחה בתכנון וייצור מכונות פסי יצור ובקרת יצור בהתאמה אישית ובדיוק עבור המוצר שלכם. ספרו לנו על הרעיון שלכם ואנו ניצור עבורו את מכונת פס הייצור המושלמת, לחווית משתמש טובה יותר, ייצור מהיר ויעיל יותר, נוחות גדולה יותר וביטוי ליצירתיות ולחדשנות שלכם. אם אתם יכולים לחלום את זה, אנחנו יכולים לבנות את זה.

ציוד ארוז

 

 

אולי יעניין אותך גם