חיפוש

3 סוגי סרטונים מצחיקים שכיף לראות ביחד

מתי לאחרונה צחקתם צחוק טוב מכל הלב? מתי החזקתם את הבטן וכאבו לכם שרירי הפנים אחרי צחוק ממושך? אם אתם לא זוכרים מקרה כזה, הגעתם למקום הנכון. אנחנו פה כדי להזכיר לכם, ועל הדרך גם לעצמנו, כמה חשוב לשחרר את הראש ולצחוק עם כל הגוף. הכנו לכם רשימה של כמה סוגי סרטונים מצחיקים במיוחד, שיצחיקו אתכם עד דמעות.

 

צחוק יפה לבריאות

המשפט צחוק יפה לבריאות, הוא לא רק אמרה, אלא משפט שמוכיח את עצמו כנכון. ברמה האישית, אחרי צחוק טוב, משוחרר וממושך, אנחנו מרגישים הקלה, ממש כמו אחרי בכי. מעבר לתחושות האישיות, הרפואה משתמשת בליצנים רפואיים כדי לעודד תהליכי ריפוי על ידי צחוק. כדי לצחוק, צריך לשים בצד, גם אם לדקות ספורות, את הדאגות והחששות, ולחיות את הרגע בצורה משוחררת וקלילה.

 

סרטונים מצחיקים

לפעמים לא קל לנו להתנתק מהמציאות ולצחוק מבדיחות או מהדברים הקטנים והמשעשעים שקורים סביבנו. במצבים כאלה, סרטוני וידאו קורעים מצחוק פותחים לנו משהו בלב. סרטונים מציגים לנו מציאות שונה לחלוטין מחיי השגרה שלנו, ולכן קל לנו יותר לשכוח מהחיים האמתיים ולצחוק מהם. אין ספק שהציניות נעלמת כשרואים חתול נופל אחרי קפיצה לא מוצלחת…

 

סרטונים מצחיקים בשפות שונות

מכירים את הסבתות שתמיד משתמשות במילים משפות אחרות כדי להסביר משהו ואומרות שאין בעברית מילה מקבילה? אנחנו חושבים שבסרטונים, אותו עיקרון פועל והופך את הכול למצחיק יותר בשפות אחרות. לדוגמה, סרטונים מצחיקים ברוסית, לא יהיו מצחיקים באותה מידה אם נתרגם אותם לעברית. דוגמה נוספת הם סרטונים באמהרית, שחלק מהשעשוע בהם, הוא המבטא והמושגים שמהווים חלק מהתרבות.

 

סרטונים מצחיקים על בעלי חיים

אם יצא לכם לגדל כלב, חתול, תוכי, או כל בעל חיים אחר, אתם בוודאי יודעים כמה מצחיקה יכולה ההתנהגות שלהם להיות. הם כמובן, לא מנסים להצחיק אותנו, אבל בפועל, חוסר ההבנה שקיים בין עולם החי לעולם האנושי, יוצר פערים שלעולם יצחיקו אותנו. סרטונים מצחיקים על בעלי חיים לוקחים את הרגעים המצחיקים ביותר ומרכזים אותם לרצף מתמשך אחד, שתמיד כיף לצפות ולצחוק ממנו.

 

סרטונים מצחיקים על תינוקות

את הטוב ביותר שמרנו לסוף. מעבר לזה שתינוקות הם היצורים המתוקים ביותר בעולם, ההתנהגות שלהם יכולה להיות מצחיקה יותר מכל מופע סטנד-אפ. התמימות, ההתנהגות חסרת החסמים והניסיונות לחקות התנהגויות בוגרות, מצחיקים עד דמעות, גם בצפייה חוזרת. בתינוקות יש קסם מיוחד ששובר כל מחסום וכל קרח, לכן סרטונים מצחיקים של תינוקות, הם האהובים עלינו.

 

לסיכום

אם אתם רוצים להעניק לעצמכם רגעים של כיף וצחוק, סרטונים מצחיקים הם הדרך המהירה והקלה ביותר. מקבץ רגעים קטנים ומשעשעים של בעלי חיים, תינוקות או שפות שמצחיקות אותנו, עושה לנו טוב. אז בפעם הבאה שבא לכם לצחוק, אתם יודעים איזה באילו סרטונים כדאי לכם לצפות. האווירה הופכת להיות טובה יותר אחרי שמנגבים את דמעות הצחוק מהעיניים. תיהנו J

תלמידים

 

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »