חיפוש

פיקאסו הבא – 3 פעילויות אומנות מהנות לילדים

כל ילד הוא אמן קטן שצריך "דחיפה" כדי להתפתח. אם אתם רואים את היכולות הללו בילד שלכם, כדאי שתדעו שאתם צריכים לחזק את היכולות הללו באופן קבוע כדי שהן יישמרו ויהיו עוד יותר טובות בעתיד. במדריך הנוכחי נציג בפניכם 3 פעילויות אומנות לילדים שיאפשרו לילדים לא רק ליהנות, אלא גם לפתח יכולות התפתחותיות חשובות.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הפעילויות שנבחרו לעלות במדריך הנוכחי, ראוי שנציג בפניכם את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר באנשי חינוך שעוסקים בתחום האמנות מעל ל – 5 שנים. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק של אנשי חינוך וביקשנו לקבל הצעות לפעילויות אמנות מהנות. להפתעתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 גולשים שציינו כי יש להם ידע רב בתחום ומסרו לנו הצעות לפעילויות. קראנו את רוב הפעילויות ובחרנו בסופו של דבר את שלושת הפעילויות הטובות ביותר והן יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

פעילות אמנות מהנה לילדים – אפשרות מספר 1

הפעילות הראשונה שהוצעה על ידי מרבית אנשי החינוך שיצרו עמנו קשר היא פעילות יצירה מובנית. מדובר בעצם באפשרות להדפיס ציור שהילד בוחר באתר PrintKids ולצבוע אותו. אנשי החינוך ציינו בפנינו שפעילות זו מפתחת את המוטוריקה הגסה במידה והילד משתמש בצבעי ידיים. בנוסף, מתפתחת גם המוטוריקה העדינה במקרים שבהם הילד בוחר לקשט את הציור עם הדברים הבאים:

  • עפרונות צבעוניים
  • טושים
  • נצנצים ודבק

 

פעילות אמנות מהנה לילדים – אפשרות מספר 2

האפשרות השנייה היא יצירה באמצעות חמר. אתם צריכים להיערך מראש ולקנות כמות לא גדול של חומר כדי שתוכלו לראות שהילדים מתחברים לפעילות זו. שכן, יש מי שחווים קצת קושי במגע עם חומרים חדשים. עם חמר ניתן לפסל כל מיני דברים. החל מפרחים, כדים, חתולים, ציפורים או כל דבר אחר שהילד רוצה להכין.

 

פעילות אמנות מהנה לילדים – אפשרות מספר 3

האפשרות השלישית שעומדת בפניכם היא יצירה באמצעות חול. אנשי החינוך שהציעו את פעילות זו ביקשו שתשימו לב שאינכם לוקחים חול ממשאבי הטבע. כלומר, הימנעו מלקחת חול מהים או מקומות אחרים. ניתן לקנות בחנות יצירה שקית של חול בצבע טבעי או בצבעים שונים שתאפשר לכם לבצע את הפעילות. אפשר לתת לילדים להכין יצירה חופשית או להדפיס דף יצירה (כפי שהוצע לכם באפשרות מספר 1) ולהדביק בהתאם לקווים שמופיעים על הציור.

 

לסיום

עד כאן המדריך הנוכחי שיאפשר לילד שלכם לחזק את היכולות שלו ולהפוך להיות הפיקאסו הבא כשיגדל. כעת, כשיש לכם את כל הידע המקיף בנושא, אתם יכולים פשוט לצאת לדרך ולהפעיל את הילדים שלכם בהתאם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו בפעילויות אלו שיאפשרו לילדים להתפתח מבחינות שונות. שיהיה בהצלחה!

כלי כתיבה

 

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »