חיפוש

איפה ניתן להוציא טופס ירוק באשקלון?

נהגים צעירים וחדשים תושבי הדרום שצריכים להוציא טופס ירוק? היום זה קל מאי פעם. היכנסו לאתר החנות שלנו באופטיקה פרימזה באשקלון, הזמינו תור לבדיקת ראיה והשלימו את הטופס הירוק בנוחות ובקלות על מנת שתוכלו להסדיר את רשיון הנהיגה ולצאת לדרך בטוחה.

 

מהו טופס ירוק?

על פי הוראות משרד הרישוי, כל נהג או נהגת חדשים צריכים לספק אישור לאחר ביקור אצל אופטומטריסט כי מצב הראיה הנוכחי תקין ומבקש הרשיון יכול לראות היטב את הדרך. במידה והנהג או הנהגת נזקקים למשקפיים יש לציין זאת במסמך ועל מבקש הרשיון לשאת עימו את המשקפיים שלו לכל נהיגה, גם אם היא קצרה. חשוב לבדוק את הראיה באופן יסודי ומקצועי לפני שאנחנו עולים על הכביש, משום שראיה פגומה או בעיית עיניים כל שהיא עלולה לסכן אותנו ואת שותפי הדרך שלנו.

 

היכן הכי מהיר ונוח לבצע את הבדיקה?

הנכם מוזמנים להכנס כבר עכשיו לאתר שלנו אופטיקה אשקלון טופס ירוק ולהזמין תור לבדיקת אופטומטריסט מקצועית ומקיפה ולהשלים את מילוי הטופס הירוק. במידה והינכם זקוקים למשקפי ראיה או משקפי שמש למיסוך הסינוור על הכביש, תוכלו לרכוש אותם אצלנו מתוך מבחר ענק של מותגים. בדרך זו תוכלו להסדיר את רשיון הנהיגה ללא דאגות, רק זכרו לנהוג בזהירות ואחריות.

 

קצת עלינו

אופטיקה פריזמה נוסדה בשנת 1985 באשקלון. אנו מתמחים בדיקות ראייה באשקלון לכל הגילאים ואצלנו תוכלו למצוא מחירים הוגנים ושירות נפלא. באמצעות הזמנה דרך האתר שלנו תוכלו לחסוך זמן רב ולרכוש את משקפי הראיה או השמש החדשים שלכם בתוך דקות, לאסוף אותם מן החנות בתוך שעה או להזמין משלוח עד פתח הבית.

 

כיצד נוכל לעזור לכם?

באמצעות כניסה לאתר שלנו תוכלו להזמין משקפי ראייה על פי המרשם שברשותכם בקלות ובנוחות. אך אם אתם זקוקים לבדיקת ראיה, תוכלו להזמין תור באתר ולהגיע לחנות לבדיקת ראיה מקצועית ומקיפה. לאחר מכן, כל שעליכם לעשות הוא לבחור מסגרת מתאימה ולהתחדש בזוג משקפי ראיה חדשים ואופנתיים. במידה ותרצו לצרף גם משקפי שמש, אנו עובדים ישירות עם היבואנים של דולצ׳ה וגבאנה, כריסטיאן דיור, אוקלי, ריי באן, פראדה, ועוד רבים וטובים, ולכן אנו מעניקים תעודות אחריות מקוריות. אנו גם מתמחים בעדשות מגע ומוצרים נלווים נוספים הנמכרים הן באתר והן בחנות.

 

לסיכום

נהג או נהגת חדשים הזקוקים למילוי ואישור טופס ירוק מוזמנים להכנס לאתר שלנו אופטיקה פריזמה, להזמין תור לבדיקת אופטומטריסט ולהסדיר את רשיון הנהיגה בהקדם. בחנות ובאתר תוכלו גם למצוא שפע של מסגרות למשקפי ראיה, משקפי שמש במותגים המובילים ביותר, עדשות מגע וציוד נלווה. את המוצרים ניתן לאסוף מן החנות או להזמין אותם הביתה במשלוח אשר יגיע בתוך חמישה ימי עבודה. נשמח לראותכם!

חנות משקפיים

 

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »