חיפוש

מסגרות או קנבסים? הכירו את הפוטובלוק

 

אחת ההתלבטויות שעולה בקרב רבים שמתעניינים בפיתוח תמונות מיוחדות נוגעת לבחירה באופן התלייה על הקיר. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להציג בפניכם, הקוראים שלנו, את התשובה לשאלה המתבקשת: מסגרות או קנבסים? הישארו אתנו, תגלו את התשובה ותכירו על הדרך את הפוטובלוק.

 

מי עזר לנו להחליט בנושא?

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שיאפשרו לכם לבחור נכון מבין השניים (או השלושה), עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר במומחים שעוסקים שנים בתחום העיצוב והם יודעים מתי נכון לבחור מסגרות וקנבסים. פנינו אליהם לאחר שפרסמנו סקר בקבוצת פייסבוק ובה ביקשנו לדעת מה עדיף? מסגרות או קנבסים? די מהר הבנו שהיום יש מי שמעדיפים לבחור באפשרות אחרת – הפוטובלוק. החלטנו לכתוב על כך מדריך כדי לעשות לכולם סדר ולהבין מתי נכון לבחור במה.

 

מסגרות? קנבסים? או אולי פוטובלוק?

בחירה של כל אחת מהאפשרויות שצוינה לעיל צריכה להיות מחושבת היטב. מסתבר שאם אתם רוצים לבחור במסגרת, עליכם לדעת כי מדובר בבחירה שתשמש אתכם אך רק ולתלייה על הקיר. שכן, בשנים האחרונות יש כל מיני פיתוחים חדשים שמשאירים את המסגרות שהיו בעבר על השולחנות והשידות בצד, כמו למשל הפיתוח הגאוני שנקרא פוטובלוק שנרחיב עליו בהמשך. אז נסכם את הפסקה בקצרה, אם אתם רוצים לעצב את הקיר עם כמה תמונות – אתם צריכים לבחור במסגרות

 

מה עם קנבס?

בחירה בקנבס היא כזו שמתאימה למצבים שבהם יש לכם תמונה שאתם רוצים להגדיל ולאפשר לה להיות בולטת ביותר. במרבית המקרים מדובר בתמונות מהסוגים הבאים:

  • תמונות נוף שצילמתם
  • תמונות משפחתיות
  • תמונות נוף קנויות

קנבס הוא הפתרון המושלם לתלייה של תמונות מסוג זה ואין לו תחליף.

 

ומה לגבי פוטובלוק?

הפוטובלוק הוא המחליף של המסגרות המיושנות שהיו יושבות לנו פעם על השולחנות והשידות כפי שתואר לעיל. הוא מושלם עבור מי שרוצים שתהיה להם תמונה איכותית על גבי משטח. היתרון המשמעותי של הפוטובלוק (מלבד העובדה שהוא נוח להעמדה על השולחן) נוגעת לכך שהוא אינו שביר. מי שהיו מניחים מסגרות על גבי משטחים בעבר, יודעים להגיד שתמיד מרחפת המחשבה שאולי המסגרת תיפול ותישבר. עם הפוטובלוק זה פשוט לא יקרה, פשוט בגלל שהוא בלוק יציב וחזק שיכול להחזיק מעמד לזמן רב. אפשר להדפיס על גביו כל מיני תמונות בגדלים שונים. כך שהוא מתאים לכל מיני משטחים ויש מי שבוחרים להעניק אותו במתנה לא פעם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי צריך להשתמש במסגרות, קנבסים או פוטובלוק. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, נותר לכם רק לבחור את האפשרות המתאימה למצבכם ולהיות בטוחים שבחרתם נכון.

ציור

 

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »