חיפוש

מתרגשים? פיפא 23 קרוב מתמיד, אבל כמה זה יעלה לנו?

פיפא 23 יושק עוד השנה, ממש בחודש הבא (ספטמבר 2023), עם גרסה מיוחדת המותאמת לגרפיקה החדשה באיכות שטרם נצפתה. אז אם אתם כבר מאוהבים בפיפא ומתכננים לקנות את המשחק החדש בהקדם, כדאי שתדעו מה חדש וכמה זה יעלה.

 

מה חדש?

פיפא 23 היא הגרסה האחרונה למשחק האהוב שתפותח בשיתוף של פיפא וחברת EA יחד, לאחר לא פחות מ-30 שנים של עבודה משותפת. הפרידה של החברות העומדות מאחורי המשחק האהוב נובעת ככל הנראה על רקע חילוקי דעות בנוגע לחלוקת הרווחים בין החברות.

לאחר שחרור הגרסה הזו כל חברה תצא לדרכה העצמאית ותנסה להביא למעריצים את המשחק הטוב ביותר, פיפא המחזיקה במותג מבטיחה כי משחקים אשר יקראו בשם פיפא יהיו הטובים ביותר, אך חברת EA היא זו שאחראית למנגנון המעולה שפותח על פני שנים. הגרסה החדשה תציע משחק ריאליסטי ביותר, אפילו יותר מאלה שנראו עד היום.

בפיפא 23 יכלל המונדיאל, שישוחרר בגרסה נפרדת בסמוך ליציאת המשחק החדש. דובר מטעם חברת EA הצהיר כי הוא מתחייב כי הגרסה הקרובה תהיה הטובה ביותר אי פעם, בתוספת תוכנות חדשות ומצבי משחק נוספים, יותר מועדונים וליגות ויותר תחרויות ושחקנים מתמיד.

כמו כן, ככל הנראה ובאופן בלתי רשמי הגרסה החדשה תאפשר משחק רב משתתפים המחוברים לשרת מקונסולות שונות, פלייסטיישן ואקס בוקס כאחד, ויוכלו לשחק יחד גם עם שחקנים המחוברים למשחק מהמחשב.

 

מתי ניתן לרכוש?

המחשק יצא באופן רשמי רק בעוד כחודש, ככל הנראה ב-30 לספטמבר 2022, אך ניתן לרכוש אותו כבר כיום ברכישה מוקדמת, על מנת שתהיו הראשונים לקבל אותו להתנסות בו.

לפי פעילות החברה ביציאת משחקים קודמים, ניתן להניח כי נקבל הדגמה של המשחק עוד בטרם יציאתו, שתאפשר לנו לראות בבירור מה המשחק החדש מציע והאם השמועות לגבי החידושים בו היו מדויקות.

 

מה העלות?

למרות השמועות הרבות שסברו כי פיפא 23 תצא לאוויר העולם ללא עלות כלל, וזאת בדומה למגמה של משחקים מתחרים. עם זאת, קשה מאוד להאמין שזה יהיה המצב ולמעשה ניתן לקבוע בוודאות כי יהיה ל-fifa 23 מחיר, אולם ניתן לרכוש אותה במחירים הוגנים שיאפשרו למעריצים לשחק במינימום השקעה, גם אם לא בחינם.

מחירי המכירה המוקדמת עומדים על כ-300 שקלים למשחק. כדאי לרכושו במכירה מוקדמת, שכן הסיכוי כי המשחק יהיה זול יותר לרכישה לאחר יציאתו הוא אפסי.

 

סיכום

פיפא הוא משחק אהוב ביותר, הגרור אחריו מעריצים רבים מסביב לעולם המחכים בקוצר רוח ליציאת גרסה חדשה. עד שתצא הגרסה באופן רשמי, ניתן להמשיך ולעקוב אחרי השמועות וההדלפות לגבי אופי המשחק, וכן רצוי לרכוש את הגרסה החדשה במכירה מוקדמת, על מנת להנות ממנו ברגע שהוא יוצא.

שלט זוהר

 

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »