חיפוש

4 סוגי נעליים שכל אישה חייבת בארון

נעליים – פריט הכרחי ביותר שכל אחד צריך, אבל הן יותר מסוליה לשים על הרגל. כל אישה שתחזיק כמה זוגות נעליים מהסוג הנכון בארון תוכל לשדרג בעזרתן כל תלבושת אפשרית. החל משמלות שונות, ביגוד יום יומי, לבוש לחג ואפילו יציאה רשמית בערב – כל התלבושות האלה, ללא נעליים נכונות, לא יממשו את הפוטנציאל שלהן עד הסוף. אז הנה כמה סוגי נעליים שחשוב שיהיו בארונה של כל אישה, ועם מה כל נעל מתאימה?

 

נעלי נשים – פריט שחשוב להתאים

נעלי נשים זהו פריט לבוש הכרחי – ואם מותאם נכון ללבוש, יכול להיות גם פריט אופנתי בעל הצהרה חזקה וכזה שמוסיף ומשדרג כל תלבושת. מלבד התאמה אופנתית, כל נעל מספקת אחיזה שונה ברגל שמותאמת לאירוע שונה. כך שאם הולכים לטיול קליל בבוץ – מגפיים סגורות הכרחיות ביותר, בעוד שטיול הררי יהיה מוצלח יותר עם נעלי ספורט טובות.

 

נעלי ספורט

נעלי ספורט – לא רק לביצוע פעילות ספורטיבית. מלבד השימוש הברור שלהן בעת אימונים שונים או פעילות ספורטיבית כזו ואחרת – ואז מתאימות מעולה לתלבושת ספורטיבית – נעלי ספורט מתאימות גם לתלבושות יום יומיות, להליכות נעימות או טיולים שונים עם חברים ומשפחה. על מנת שילכו עם כמה שיותר תלבושות ניתן לרכוש כאלה בצבעים ניטרליים – אך בכל מצב הן מוסיפות עניין לתלבושת תוך שמירה על הרגליים ועל נוחות מירבית.

 

נעלי עקב

נעלי עקב חייבות להיות בארון של כל אישה. למה? ובכן, מלבד ההתאמה המעולה שלהן ליציאות רשמיות ואפילו אירועים קלילים יותר, הן גם יכולות לשדרג תלבושות רגילות לחלוטין. נעלי עקב טובות מעניקות אורך וגובה שמשפרים את התלבושות, מעניקים להם מראה אלגנטי וחלק יותר תוך הבאה של ניצוץ מיוחד למראה.

 

מגפיים

מגפיים יכולות לבוא בשלל צורות, גדלים וצבעים. יש מגפיים גבוהות, כאלה פתוחות יותר, מגפיים עם עקב – כל אלה מתאימות לחורף ולימים קרירים יותר, יכולות להתאים לטיול קל בעיר בערב קריר או הליכה באזור בוצי בעת טיול אתגרי יותר. חשוב להתאים את סוג המגף לפעילות אותה מקיימים, אבל בכל מצב הוא מוסיף אלגנטיות ורשמיות עדינה למראה תוך שמירה על נוחות ויעילות.

 

סנדלים

סנדלים – איך אפשר בלי? כל טיול חוף, הליכה בקיץ ופיקניק בפארק נהיה אוטומטית קל ונוח יותר באמצעות סנדלים. סנדלים יכולים להיות שונים מאוד בעיצובים השונים שלהם – סנדלי אצבע, כאלה שעוטפים את כל הרגל, כאלה בעלי פלטפורמה או סנדלי שורש. כל אלה מתאימים לאירועים שונים אבל עם התלבושת הנכונה יכולים בהחלט להוסיף גוון חדש ומרענן. חשוב להתאים אותם לעונה – שהרי טיול גשום פחות מומלץ עם סנדלים פתוחים, אבל כמובן שאפשר לנעול אותם גם באירוע פנימי.

 

לסיכום…

כל אישה חייבת בארון כמה סוגי נעליים – לאירועים שונים, לנוחות שונה, לשימוש שונה. כמובן שלא כל נעל תלך עם כל תלבושת, אבל אם יש מבחר נכון של הנעליים הנכונות ניתן יהיה לשלב המון סוגי נעליים שונים בתלבושות מגוונות – בצורה חיננית, רעננה, נוחה וכמובן אופנתית ביותר.

נעליים אופנתית

 

אולי יעניין אותך גם