חיפוש

5 נעליים לילדים טרנדיות לעונה הקרובה

קטנות וחמודות, מלאות בצבע ועיצובים שונים, מהשרוך לסקוץ' ושימושים שונים – נעלי ילדים, היום יותר מתמיד, מציעות לצעירים שפע של מבחר ואפשרויות הנעלה מגניבות במיוחד.

מחודשי הקיץ החמים ועד לחודשי החורף שאנו מחכים להם בכמיהה, אלה עיצובי הנעליים הלוהטים ביותר בשוק לקטנים שלנו.

 

כמו לגדולים – רק לקטנים

כל חברת נעליים היום מייצרת סדרה מיוחדת משלה לילדים הקטנים. בסרט "רד 2", בכיכובו של ברוס וויליס, אומר חברו לסט השחקן ג'ון מלקוביץ': "סטייל הוא הקבוע היחיד בחיים". למשל – מגפי עבודה ללא שרוכים ועם סוליה עבה כמו של כל בעל מלאכה ופאשיניסט, רק בהרבה יותר קטן. על אותו המשקל, ניתן למצוא באתרים השונים גם נעליים בעיצוב "טרה קולור" (אדום, כחול ולבן) בעיצובי נעל שונים.

 

אדידס!

יצרנית ביגוד הספורט והאופנה המפורסמת, שבקרוב תציין 2 יובלים להקמתה, מציעה מבחר משגע של נעליים לילדים. אם חשבתם שנעלי המבוגרים של החברה מטריפות את החושים, חכו שתראו את ההיצע המקסים והאלגנטי שיש להם לילדים קטנים. דגמי הספורט היום – יומיים, סניקרס ונעלי קט -רגל הן רק חלק מההיצע המשוגע שלהן לקטנים ולקטנות שלנו!

 

נעלי בית

עונת החורך עדיין לא נראית באופק עם כל גלי החום הקיצוניים שישראל עוברת, אבל אי אפשר שלא לדבר על הנעל האייקונית ביותר בישראל, שנראה שלעולם לא תצא מהאופנה – נעלי קיפי!  נעל הבית הסגורה עם ריצ'רץ' ובטנת פליז תמיד תככב בימי החורך הקרים גם בבית וגם מחוצה לו. המשבצות המפורסמות הפכו להצהרת החורף ומראות דביקות במסורת ובו זמנית שמירה על עדכניות.

 

הדפסים

מגיל שנתיים ועד גיל 8, גם לקטנים מגיע איזה "ספלאש" של צבע על הנעליים. לקטנטנים אפשר למצוא נעלים שונות עם הדפסים מהסדרות המצוירות האהובות עליהם ועליהן, כמו סמי הכבאי ומיקי מאוס, וגדולים יותר יש נעליים עם עיצובי צבע שונים כמו נעלי אדידס לקט – רגל עם הדפס ברצלונה עליהן.

 

מותגים מובילים

מלבד ההייפ סביב נעלי הילדים של אדידס, ניתן מצוא נעליים מהממות גם לבנים וגם לבנות דגמי "בלנדסטון", "ריבוק" ו"ארנה". לכבוד עונת הקיץ אפשר למצוא גם הנעלת ילדים מחברת "שורש"  ו"הוויאנס". בהצלחה עם הבחירה!

 

לא עוד קנייה מייגעת

קניית נעליים לקטנים יכולה להיות חוויה מתישה ולא נוחה להורה. כיום, בגלל הגיוון והאפשרויות הרבות, על כל הורה להסתכל על קניית נעליים ליד כחוויה מעצימה. זו הזדמנות מעולה לראות מה הוא אוהב ואילך הוא רואה את העולם דרך בחירת הנעל שלו. ז גם לא חייב להיות יקר, בכלל. ניתן למצוא גם בחנויות וגם באתרי האינטרנט נעליים לילדים במחירים נוחים ובעיצובים מעניינים. אופנת הקיץ על כל גווניה מציעה הנעלה גם לחוף, גם לספורט וגם קריצה לקראת עונת החורף. אז למה אתם מחכים?

 

כלב

אולי יעניין אותך גם