חיפוש

רעיונות לטובת הדפסה על חולצה שחורה

שוק החולצות המודפסות מספק הפתעות חדשות ללא הרף. לכן אפשר להבין את קהל הלקוחות, שחוזר פעם אחר פעם למוצר הוותיק הזה, שמצליח לקלוע למטרה כל פעם מחדש ,שממציא את עצמו מחדש מדי כמה חודשים ושלכל ישראלי יש לפחות אחד ממנו בארון.

אבל חולצות שחורות מודפסות נמצאות כבר בליגה אחרת ולכן, אם אין לכם עדיין חולצה שחורה מודפסת בארון – כדאי שתשיגו אחת כזאת בקרוב…

 

איך בוחרים צבע לחולצה מודפסת?

בחירת צבע החולצה מבוססת על שיקולים שונים.

אם החולצה מיועדת למשל לקבוצה שיוצאת לפעילות אתגרית בשטח, או טיול מלכלך במיוחד, או כל פעילות גיבוש, הצפוי להפגיש את המשתתפים עם בוץ, צבעים, או כתמים אפשריים אחרים –

כדאי לבחור צבע כהה, שיהיה אחר כך גם קל לנקות.

במקרים כאלה, חולצה שחורה היא הבחירה האידיאלית.

לעומת זאת, באירועים כמו חתונות למשל, נהוג דווקא לבחור חולצה לבנה מודפסת, עם כיתוב מתאים וציור משעשע שילווה אותו.

 

מה מדפיסים על חולצות שחורות

אם חשקה נפשכם בחולצה שחורה מודפסת, כדאי שתדעו מה אפשר להדפיס על חולצה שחורה.

אז אמנם יש הרבה צבעים יפים בעולם הטקסטיל, במיוחד בתחום החולצות המודפסות, במיוחד אם אתם בוחרים להדפיס אצל חברה איכותית, המחזיקה מגוון גדול של חולצות מבדים שונים, בגזרות שונות וצבעים שונים, אבל מאז ומעולם חולצות שחורות נחשבו לחולצות המתאימות ביותר להדפסה.

כל הדפסה נראית יותר בולטת על חולצה שחורה.

ההדפס נראה מרשים ואלגנטי יותר, אפילו אם הוא כולל ציור ומשפט מטופש במיוחד, השחור מדגיש את קווי המתאר של הגוף בצורה מחמיאה, כמעט לכל אחד ואם ההדפסה שלכם כוללת שימוש בצבעים זרחניים, נצנצים, תמונה של הלהקה האהובה עליכם, או פשוט הדפסה אלגנטית, שתוכלו ללכת איתה לכל מקום ולהרגיש בנוח, שחור הוא הצבע שאתם צריכים.

 

לבחור גוונים מתאימים להדפס

למעשה, כל הדפס שהוא בהיר מספיק, יכול להתאים לחולצה שחורה.

אתם יכולים להדפיס על חולצה שחורה ציור אמנותי שמצאתם, או שציירתם בעצמכם, אתם יכולים להדפיס תמנה מרגשת, ,או אהובה, אפשר כאמור להדפיס צילום של הלהקה, או של עטיפת האלבום האהוב עליכם ובעצם כל נושא אחר, שמדבר לליבכם, שמשקף את ההעדפות שלכם ושאתם מתחברים אליו.

אם אתם מתכננים הדפסה של כמות חולצות גדולה, לצורך אירוע, או לצוות עובדים ולכל סיבה אחרת, תוכלו לבחור כיתוב בהיר על חולצה שחורה, אשר תדגיש את הכיתוב בצורה כזאת, שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו.

במיוחד אם אתם רוצים למשוך תשומת לב, הדפסה על חולצה שחורה תעשה את העבודה היטב.

 

לסיכום

הדפסה על חולצה שחורה היא בחירה קלאסית, אלגנטית, שימושית ופונקציונלית, המאפשרת לכם להדגיש את הנושא שאתם רוצים להדפיס על החולצה, אבל גם ליצור חולצה שימושית שלא מתלכלכת בקלות, שקל לנקות אותה ואפשר ללבוש אותה כמעט בכל הזדמנות.

למידע נוסף לחצו: https://www.jacoshirts.com

 

אולי יעניין אותך גם