חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני שנקנה חליפת חתן?

יום החתונה הוא אחד הימים המרגשים ביותר בחייו של כל גבר. יש המון החלטות שנלוות אל יום זה, ביניהן בחירת חליפת החתן. בחירת החליפה המושלמת ליום החתונה היא החלטה משמעותית, מאחר והיא צריכה גם לשקף את הסגנון האישי של החתן, גם להתאים לו וגם לעמוד בשיקולי התקציב שלכם.

אז מה חשוב לבדוק לפני שאתם רוכשים חליפת חתן? במאמר זה נדון בגורמים החשובים ביותר, וזאת כדי להבטיח שאתם תיראו הכי טוב שאפשר ביום המיוחד שלכם

 

ההתאמה של הסגנון

הדבר הראשון שכדאי לכם לבדוק הוא האם הסגנון של החליפה מתאים לסגנון האישי שלכם ולסגנון של החתונה כולה. אם אתם עורכים חתונה רשמית מרובת מוזמנים, חליפת חתן שחורה קלאסית תהיה הבחירה הנכונה. לעומת זאת, אם אתם עורכים חתונה קלילה יותר בשעת צוהריים, לכו על גרסה פחות רצינית ויותר צבעונית.

כמובן שגם חשוב שאתם תרגישו בנוח בלבוש שלכם. אם אתם לא נוהגים ללבוש לבוש אלגנטי לגבר בדרך כלל, נסו למצוא חליפת חתן שמצליחה להדהד את הטעם האישי שלכם. חשוב שלא תרגישו שאתם עוטים על עצמכם תחפושת ותרגישו הכי בנוח שאפשר באירוע.

ההתאמה של הסגנון

ההתאמה המושלמת למידות

חליפה שיושבת היטב היא חשובה מאוד מאחר והיא זו שתייצר את המראה האלגנטי והמחמיא ביותר שאתם רוצים לחתונה שלכם. על כן ההתאמה במידות היא אחד הדברים הכי חשובים שצריך לבדוק לפני רכישה. ודאו שהחליפה המיועדת מתאימה לכם באורך הז׳קט, אורך השרוול, רוחב הכתפיים, במותן ובאורך המכנסיים.

שימו לב לכל הפרטים הקטנים- לצווארון, לדרך שבה הכפתורים יושבים ואיך המכנס חובק את הרגליים. ייתכן שיהיה צורך בעבודת תפירה מקצועית כדי להשיג את ההתאמה האידיאלית, על כן חשבו על כך מראש כדי שיהיה מספיק זמן לבצע זאת.

 

הבד הנכון

בחירת הבד יכולה להשפיע גם על המראה של החליפה וגם על הנוחות. קחו בחשבון את העונה שבה החתונה מתרחשת- אם החתונה בקיץ כדאי לכם לבחור בבד קל, נושם ומאוורר. מדדו את החליפה ונסו לשהות בה מספיק זמן בכדי לראות אם הבד נוח לכם ונראה עליכם טוב.

 

צבעים

זה נכון ששחור הוא הצבע הקלאסי שעליו כולם הולכים, אבל אנחנו מציעים לצאת קצת מחוץ לקופסה ולמצוא אופציות אחרות. בדקו את הצבעים השונים של החליפות, תראו איך הם יושבים ונראים עליכם, ובצעו החלטה בהתאם.

 

אקססוריז

ביחד עם חליפת החתן תצטרכו להשקיע גם באקססוריז, לכן חשוב לבדוק גם האם יש לכם את האביזרים הנדרשים והמתאימים לפני שאתם רוכשים חליפת חתן. האם לחליפה מתאימה עניבה רגילה או עניבת פפיון? איזה נעליים ילכו איתה? גם חגורה וחפתים צריכים להשלים את המראה.

 

תקציב

לסיום, חשוב גם שתבדקו האם החליפה עומדת בתקציב שלכם, וזאת גם ביחס לשאר ההוצאות של החתונה שלכם.

החליפה של החתן

אולי יעניין אותך גם