חיפוש

החורף הגיע ועכשיו זה הזמן לקנות מוצרים לחורף

החורף הגיע ועכשיו זה הזמן לקנות מוצרים לחורף. מעיל הוא אחד מפריטי הלבוש השימושיים ביותר, הוא מהווה פריט חובה בארון, במיוחד בימים סוערים וקרים. האתגר האמיתי הוא למצוא את המעיל המושלם – כזה שיחמם אותנו, יגן מפני הגשם וכמובן – יהיה יפה וישתלב עם כל יתר פריטי הלבוש. ישנם סוגים שונים של מעילים, וכל אחד מהם נועד לצרכים אחרים.

 

מעיל עור

מעיל עור הוא מעיל שמתאים לכל שעות היום – תוכלי ללבוש אותו ללימודים בבוקר וגם לבילוי לילי עם החברות. ניתן למצוא מעילי עור במגוון גזרות, כך שתוכלי למצוא את המעיל שיחמיא למבנה גופך. למשל, אם תרצי להדגיש את המותן שלך – בחרי במעיל שמסתיים באמצע המותן, ואם תרצי לטשטש אותו – בחרי במעיל שמסתיים בסוף המותן.

 

מעיל צמר

בימים הקרים ביותר בכל חורף נוכל לראות אנשים רבים לבושים במעילי צמר. מעיל הצמר נחשב למעיל המחמם ביותר, ולכן הוא פריט חובה בכל ארון. על אף העובדה שהשימוש במעיל הצמר אינו שימוש יומיומי, אלא מיועד למספר ימים בודדים בכל חורף, עדיין מומלץ לבחור במעיל מצמר איכותי, כדי שהמעיל שלכם יחזיק מעמד לתקופה ארוכה.

 

מעיל פוך

בימי החורף הקרים, אנשים רבים אוהבים להרגיש שהם נשארו בפוך. הפתרון המוצע לאנשים אלו הוא ללבוש מעיל פוך. מעיל זה הוא מחמם בטירוף, וגם מגן מהגשם.

 

מעיל גשם

מטרתו של מעיל הגשם היא לשמור אותך יבש, גם במקרה של גשם סוער. כלומר, מעילים אלו הם חסינים למים, והם יבטיחו שהבגדים שלך לא יתרטבו כלל. כאשר רוכשים מעיל גשם, יש לשים לב למאפיינים הבאים:

 

  • ממה עשוי המעיל?

מעיל גשם איכותי יהיה עשוי מבד ניילון עמיד שיכול לספק הגנה מיטבית לאורך זמן. לכן, מומלץ לבדוק מהו החומר שממנו עשוי המעיל, ולוודא שמדובר בחומר איכותי.

 

  • אורך המעיל

כדי להנות מהיתרון המרכזי של מעיל גשם, הימנעות מהירטבות, יש לבחור במעיל גשם ארוך, שיספק כיסוי מלא מפני הגשם. אמנם מעילי הגשם הקצרים נחשבים לאופנתיים יותר, אך אם ברצונכם להשיג את כיסוי מלא – הם לא יעשו את העבודה.

 

  • טווח תנועה

מטיילים רבים רוכשים מעילי גשם לקראת טיולים באזורים גשומים. לכן, על המעיל לאפשר ללובש טווח תנועה ראוי, כדי שהמטייל יוכל לנוע בחופשיות.

 

האם ניתן לכבס את המעיל?

חשוב לדעת כי לא כל מעיל ניתן לכבס. מרבית המעילים עשויים מחומרים עדינים, כמו צמר, פוך, עור או כותנה, ולכן יש לבדוק את התווית על המעיל, ולעיין בהנחיות הכביסה.

 

לסיכום

בעקבות ההתחממות הגלובלית, אירועי מזג האויר הקיצוניים רק מתגברים משנה לשנה. בעקבות כך, גם אירועי הגשמים החזקים הופכים לשכיחים יותר. מכאן, הצורך במעיל טוב ואיכותי הוא ברור. בנוסף לכך, המעיל עונה גם על צורך אופנתי, ואם תבחרו את המעיל המתאים, הוא יוכל לשדרג כל לוק.

משפחה

 

אולי יעניין אותך גם