חיפוש

מה חשוב לעשות לפני שבונים אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט יכול להיות תהליך מייגע וארוך אשר יכול לגזול ממך זמן רב. אתה צריך לקחת בחשבון גורמים רבים ולוודא שאתה לא שוכח שום דבר חשוב. אם אתה רוצה לבנות אתר לעסק שלך, אז המדריך הזה הוא בשבילך. המדריך יעזור לך לבנות את האתר שלך בצורה הטובה ביותר ולהימנע מטעויות קריטיות שניתן לעשות בדרך.

 

לאסוף חומרים

לפני בניית אתרים עלינו לאסוף את החומרים אותם נרצה להציג באתר, לעשות סדר על מנת להציג נתונים מדוייקים, ולדייק במסרים אותם נרצה  להעביר.

 

seo

לפני שניגשים לבנות אתר, כדאי לחקור על נושא ה-SEO, שזה אומר קידום אתרים אורגני, על מנת לבנות את האתר בצורה האופטימלית ביותר, כדי שהאתר שלכם יופיע בגוגל במקומות הראשונים על כמה שיותר מילות חיפוש רלוונטיות לכם ולעסק שלכם.

 

עיצוב האתר

עיצוב אתר אינטרנט הוא החלטה חשובה שעל כל בעל עסק לקבל. האתר מייצר  את הרושם הראשוני  ללקוחות פוטנציאלים ומשפיע באופן משמעותי על מוניטין המותג ועל החלטת הרכישה.

 

מטרת האתר

לפני שמחליטים על סגנון העיצוב צריך לחשוב על השאלה – לאיזו מטרה?

זו שאלה שצריך לענות עליה עוד לפני שתתחיל בתהליך עיצוב האתר שלך. אתה צריך לזהות אם אתה רוצה את האתר הזה לשימוש עסקי או אישי ומה אתה רוצה שהוא יעשה עבורך. התשובה תקבע כמה זמן וכסף כדאי להוציא על בניית האתר, ואיזה סוג עיצוב הכי יתאים לצרכים שלך.

סוג האתר הטוב ביותר עבור העסק שלך תלוי בסוג העסק שלך. ישנן קטגוריות שונות של אתרים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתחליט איזה מהם מתאים לצרכים שלך:

– אתרים אישיים: אתרים אלו נוצרים על ידי יחידים, לא עסקים, והם מציגים מידע אישי כמו תחביבים ותחומי עניין.

– אתרים עסקיים: אתרים אלו נוצרים על ידי עסקים כדי למכור מוצרים ושירותים ללקוחותיהם.

 

סוגי אתרים

בלוגים

הבלוגים מתעדכנים כל הזמן בתכנים חדשים ולרוב יש להם גם נגיעה אישית אליהם. ניתן להשתמש בבלוגים למטרות אישיות או מקצועיות כאחד, תלוי איך הבלוגר בוחר להשתמש בהם. בלוגים מתעדכנים בדרך כלל על בסיס קבוע עם פוסטים הדנים בנושא מסוים בפירוט. ניתן להשתמש בבלוגים כדי לחלוק את המחשבות, הדעות וחוויות שלך עם אחרים שיש להם תחומי עניין דומים.

 

אתרי איקומרס

אתרי איקומרס הם בעצם חנות המספקת מוצרים ושירותים למכירה באינטרנט. בדומה לבלוגים, הוא מתעדכן באופן קבוע בפוסטים חדשים. המטרה של אתר איקומרס היא להתחיל בסופו של דבר למכור את המוצרים או השירותים שהוא מציע. חנויות מקוונות יכולות להיות מגוון רחב של מוצרים, אך הן בדרך כלל מוגבלות לנישות ספציפיות יותר. לדוגמה, חנות תכשיטים מקוונת עשויה להתמקד בשרשראות וטבעות, אך לא בצמידים או עגילים.

 

אתרי תדמית

אתרים שנועדו לייצג עסקים, שירותים, מוצרים, בעלי מקצוע או חברות,  אלו אתרים יחסית קטנים הכוללים בדרך כלל דף בית, דף אודות, ובלוג.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »