חיפוש

דברים חשובים בבניית דף נחיתה

אם אתם בעלי עסק המעוניינים להגיע לכמה שיותר לקוחות ולידים שיתרגמו עצמם בהמשך לרכישות – כדאי מאוד שיהיה לכם דף נחיתה.

שימוש בדף נחיתה מקצועי יעזור לכם להניע את הגולש ליצור עמכם קשר או לבצע את הרכישה בזמן אמת.

מה חשוב שיהיה בדף הנחיתה? ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים.

ישנם סוגים רבים מאוד של דפי נחיתה, וכל סוג מחזיק בכמה אלמנטים שונים שיכולים לעזור לשיפור יעילות הדף והמרות לרכישה.

הטיפים שריכזנו במאמר הבא נועדו לעזור לכם ליעל את דף הנחיתה שברשותכם, או לחילופין – לסייע לכם בתהליך של בניית דפי נחיתה.

הטיפים יתרכזו בעיקר בדפי נחיתה שמטרתם להביא כמה שיותר לידים חדשים לעסק.

 

טופס יצירת קשר

מטרתו של דף הנחיתה הוא לצבור כמה שיותר לידים, לכן מובן שצריך להיות מקום בדף הנחיתה בו יוכל הגולש להשאיר את הפרטים שלו.

מומלץ להכניס פרטי יצירת קשר עם העסק ( כתובת אימייל, טלפון וכו' ) יחד עם טופס יצירת קשר שיאפשר לגולש להשאיר את הפרטים שלו.

מטרת טופס יצירת הקשר הינה לאפשר לגולש " ליצור קשר " עם העסק בכל שעות היום, כלומר – גם אם ייכנס לדף הנחיתה ב – 3 לפנות בוקר, יוכל הגולש להשאיר את הפרטים בטופס ואחד מנציגי החברה יחזרו אליו בשעות הפעילות.

 

קצר וקולע

כשמדובר בבניית אתר האינטרנט לעסק שלנו, מטרתנו הינה לקדם את האתר בגוגל כמה שיותר, ולכן ניצור לרוב אתר עם הרבה מאוד תוכן, אתר בעל תפריט ניווט ומידע שלפעמים יהיה אפילו חסר חשיבות עבור הגולש המזדמן.

בניגוד לאתר העסק, כשמדובר בדף נחיתה – נרצה להכניס אך ורק את התוכן הנחוץ ולא להעמיס במידע מיותר.

הכותרת הראשונית בדף הנחיתה צריכה ליידע את הגולש באופן מידי מה השירות אותו אנחנו מציעים, וכמה שהנוסח יהיה יותר ספציפי, כך נמקד את הגולש יותר במטרה שלנו.

 

ניסוי וטעיה

חלק חשוב ביותר בשימוש בדף הנחיתה הוא ה – A/B testing , כלומר הניסוי והטעיה.

לא קיימת נוסחה שמבטיחה 100% הצלחה בדף הנחיתה, אך הוא כן מספק תוצאות אודות סוג הלקוחות מסוים, כך שניתן לבדוק מה עובד עם איזה קהל לקוחות, על ידי ניסוי וטעיה.

לאחר הבדיקה נוכל לשפר משמעותית את כמות ההמרות וכן את כמות הפניות מצד הגולשים.

הרעיון די פשוט, יש לקחת את דף הנחיתה הקיים ברשותנו ולהעלות אותו שוב בגרסה מעט שונה. לדוגמא, נוכל לשנות מעט את הכותרת, או לשנות את פלטת הצבעים של דף הנחיתה ועוד. למעשה, נוכל לשנות כמעט כל מאפיין בדף הנחיתה הקיים, להעלות בכל פעם גרסה אחרת לבדיקה ולבחון מי מהם עובד בצורה טובה יותר ומי מביא את אחוזי ההמרה הגבוהים יותר.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »