חיפוש

לא רק ביטקוין: הכירו את המטבעות הדיגיטליים

כולם מסביבנו מדברים אך ורק על מטבעות הביטקוין. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק באופן מעמיק איזה עוד סוגי מטבעות קיימים. שכן, אנו שומעים לא פעם על משקיעים שמציינים כי הם בחרו במטבעות אחרים, שאינם מוכרים לנו. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל המידע שריכזנו בנושא, החלטנו להוציא מדריך מקיף. הישארו אתנו ונגלה יחד את כל הדברים החשובים על מטבעות דיגיטליים פרט לביטקוין.

 

אהבתם את התכנית משחקי הדיונון? תכירו את מטבע משחק הדיונון שהגיע בעקבותיה

הסדרה שהייתה פופולארית עד לא מזמן הובילה להוצאה של מטבע דיגיטלי שנושא את שמה. המטבע המדובר זכה לתשומת לב רבה בזמן שיצא לאור ומשקיעים רבים בחרו להשקיע בו. שכן, הם חשבו שההצלחה של הסדרה המדוברת תביא גם להצלחה במטבע זה. ראוי לציין כי המטבע הדיגיטלי החל להיסחר לפני כמה חודשים.

בתחילה, מחירו היה סנט אחד ולאחר מכן, הוא זינק בכמה אלפי אחוזים. אל תמהרו לסחור במטבע זה, בגלל שכמה דקות לאחר מכן, השווי של המטבע התרסק לפחות מסנט אחד. עובדה שגרמה למשקיעים ולרבים אחרים להבין כי מדובר בהונאה.

משחקי דיונון

לא אוהבים בשר? תכירו את המטבע הטבעוני

קוראים יקרים, אי אפשר להציג בפניכם מטבעות דיגיטליים שאינם הביטקוין ולא להציג בפניכם את המטבע הטבעוני. תכירו את החברה שהוקמה אי שם בשנת 2017 במטרה לבנות מערכת אקולוגית שתתמוך באנשים שדוגלים בטבעונות. מדובר בחברת ויגן ניישן.

החברה ראתה כי ישנה עלייה מתמדת במספר האנשים שדוגלים באורח חיים טבעוני ברחבי העולם והיא החליטה להשיק מטבע דיגיטלי. המחשבה של החברה הייתה להביא למטבע כלכלי טבעוני הראשון מסוגו בעולם שיאפשר לאחרים לשלם באמצעותו עבור מוצרים טבעונים.

 

המטבע שהחל כבדיחה – מטבע הדוגקוין

בשנת 2013 אלון מאסק שמוכר לרבים מאתנו כמנכ"ל של טסלה, השקיע במטבע קריפטו שהיה אמור להיות בכלל בדיחה. המטבע קרוי על שם מם שהופץ ברחבי הרשת לפני עשור. במרכז של המם יש כלב שנראה חושש מעט. גולשים רבים השתמשו במם זה והדביקו אותו על כל דבר. בשנת 2013 מפתח התוכנה מקרוס בילי החליט להקים לבדו מטבע והוא בחר לקרוא לו על שם המם המצחיק של הכלב.

 

רוצים להוציא מטבע משלכם?

אם יש לכם הרבה כסף וקשרים, אתם יכולים להוציא בעצמכם מטבע דיגיטלי עם בדיחה אישית. לכו תדעו, אולי אלון מאסק יראה את המטבע הייחודי שלכם ויחליט להשקיע בו? אם זה יקרה, אתם יכולים למצוא את עצמכם במקום הרבה יותר טוב מזה שאתם נמצאים בו עכשיו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם המטבעות הדיגיטליים השונים שקיימים בעולם, פרט לביטקוין כמובן. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק להעביר אותו הלאה, לאחרים שמתעניינים בנושא.

מטבעות דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »