חיפוש

למה משמש לוחץ כבל רשת ומתי להשתמש בו

לוחץ כבל רשת הוא אחד מהכלים הנפוצים ביותר בארגז הכלים של חשמלאים ואנשי תקשורת.

לוחץ כבל רשת, כשמו כן הוא, מיועד ללחיצת כבלי רשת.

אנשים רבים שעוסקים בתחום אינם מודעים ליתרונותיו של לוחץ כבל רשת.

במאמר זה נציג בפניכם את השימושים של לוחץ כבל רשת, ונענה על השאלה "מתי להשתמש בו?".

 

לוחץ כבל רשת – למה הוא משמש?

ללוחץ כבלי רשת יש ייעוד אחד – ללחוץ כבלי רשת. לחיצת כבל הרשת היא הפעולה שהופכת אגד של חוטי נחושת לכבל רשת תקין. הלחיצה בעצם סוגרת את המתכת העוטפת את חוטי הנחושת, ומצמידה אותה לחוטים. הדבר בעצם מאפשר העברת זרם חשמלי בין שני הצדדים של הכבל. בין אם מכינים את כבלי הרשת במפעל, או באופן ידני, השימוש בלוחץ כבל רשת הוא חיוני על מנת ליצור כבלי רשת. במילים אחרות, לוחץ כבל רשת משמש ליצירת כבלי רשת.

 

למה זה טוב?

כאמור, לוחץ כבל רשת משמש ליצירת כבלי רשת, אך עדיין נשאלת השאלה למה זה טוב? כבלי רשת משמשים ליצירת רשת של תקשורת בין מכשירים שונים. שימוש בלוחץ כבל רשת ויצירת כבלי רשת משמשים לחיבור בין מכשירים שונים. לדוגמה, חיבור בין מחשבים שונים, שהופך את השימוש בהם ליעיל הרבה יותר, או ניהול ושליטה מרחוק של מכשירים שונים.

 

לוחץ כבל רשת – מתי להשתמש בו?

הכנת כבלי רשת באורכים משתנים

בעת ביצוע עבודות חשמל ותקשורת שונות, יש צורך בכבלי רשת באורכים שונים. למרות זאת לא ניתן לרכוש כבלי רשת בכל האורכים, אלא רק מספר מצומצם של אורכים שונים. אם יש לכם צורך בכבל רשת באורך מסוים, אותו לא ניתן לקנות, תוכלו להשתמש בלוחץ כבל רשת על מנת ליצור את הכבל באורך שאתם רוצים.

 

חיסכון

רכישת כבלי רשת מוכנים היא יקרה יותר באופן משמעותי ביחס לכבלי רשת בהכנה עצמית. עלות הכנת כבל רשת באופן ידני עשויה להיות זולה עד פי עשרה מרכישת כבל רשת מוכן. כבל רשת ישיר באורך של 3 מטרים עשוי למחיר של עד 40 שקלים, ואילו כבל רשת זהה בהכנה עצמית יעלה לכם כ- 4 שקלים. כאמור, אם ברשותכם לוחץ כבל רשת, תוכלו להכין בעצמכם את כבלי הרשת להם אתם זקוקים, ובכך לחסוך בגדול.

 

סיכום

לוחץ כבל רשת מסוגל לשנות את חוקי המשחק, עבור אלה שיש להם צורך בו. מדובר באנשי תקשורת וחשמלאים בעיקר, העוסקים בחיבור, ניהול, ושליטה מרחוק של מכשירים שונים, על ידי שימוש בכבלי רשת. לוחץ כבל רשת יאפשר לכם ליצור בעצמכם את כבלי הרשת שלכם. תוכלו ליצור כבלי רשת באורכים המדויקים עבורכם, ולא להסתפק באורכים הקבועים אותם ניתן לרכוש בחנויות. בנוסף, יצירת כבלי רשת באופן ידני תוביל לחיסכון משמעותי. לסיכום, אם אתם מתעסקים עם כבלי רשת, אתם חייבים לרכוש לוחץ כבל רשת.

 

קבל

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »