חיפוש

טיפים והמלצות לניהול מוניטין ברשתות החברתיות

בעולם הדיגיטלי של היום, העוצמה הרבה של הרשתות החברתיות, עשויה להשפיע על תחומים רבים מאוד.

אחת ההשפעות של הרשתות החברתיות הוא על בעלי עסקים, גדולים וקטנים, המושפעים באופן ישיר מהמוניטין ומהרושם שנוצר עליהם ברשתות.

עסק שרוכש מוניטין רע ברשתות החברתיות, לא יצליח ויחווה כישלון, ואילו עסק עם מוניטין טוב יצליח ורווחיו יעלו מאוד.

 

חשיבות ניהול מוניטין ברשת

החשיבות של ניהול המוניטין ברשת היא גבוהה ביותר. כמו שהזכרנו בפתיחה, ההשפעה על עסקים, בכל גודל שהוא, מהמוניטין שיש להם ברשתות החברתיות היא גבוהה ביותר, ולעיתים היא הדבר העיקרי שמשפיע על הצלחת העסק. גם העסקים הגדולים ביותר מפחדים מקמפיין 'שיימינג' שיעשו עליהם באינטרנט. כל החברות הגדולות מחזיקות במחלקה שלמה אשר תפקידה לוודא שלא יעשו עליה שיימינג, ולצמצם פגיעה במקרה ונעשה כזה.

 

טיפים לניהול מוניטין נכון

מי שמעוניין בפירוט רחב של טיפים והמלצות לניהול המוניטין יכול למצוא באינטרנט 10 טיפים שכתב עידן בן אור, מומחה קידום אתרים, בהם הוא מפרט דרכים לניהול נכון וחכם של המוניטין שלך ברשת. הדגש המרכזי שלו הוא יצירת מוניטין חיובי נגדי לפרסום השלילי.

אולם יש לציין שהדבר החשוב ביותר הוא פשוט להימנע מאפשרות של מוניטין שלילי שייוצר. אמנם לעיתים פרסומים שליליים מופיעים גם על אנשים חפים מפשע, אך ברוב המקרים הפרסום השלילי מגיע במידה מסוימת של צדק. לכן, חשוב ביותר להימנע מלעשות דברים שלילים, וכך פשוט למנוע מוניטין רע.

 

מה עושים כאשר יש בעיה?

גם כאשר ישנו אזכור שלילי על אדם ברשת, ישנן כמה דרכים לגרום לאזכור להתמסמס. הדרך הראשונה היא, כמובן, בקשה ממי שכתב את התוכן השלילי להורידו. אמנם לא תמיד זה עובד, אך תמיד שווה לנסות. בהמשך, במידה והמפרסם המקורי לא הוריד את הפרסום השלילי, מומלץ לגרום לפרסום חיובי ממקור אחר. כאשר ישנו גם פרסום חיובי על אדם או עסק, כך ההשפעה של הפרסום השלילי פוחתת.

בנוסף, כדי ליצור מוניטין חיובי ניתן לעקוף את הפרסום השלילי על ידי פרסום חיובי באתרים או משתמשים גדולים יותר. באופן כזה, כאשר מישהו יחפש בגוגל את שם האדם או העסק, התוצאה הראשונה תהייה מהאתר הגדול יותר, וכך הפרסום השלילי יידחק למטה.

 

הכי חשוב לא להילחץ

מעבר לטיפים שכתבנו, הטיפ החשוב והמשמעותי ביותר הוא לא להילחץ. אם אדם בטוח במה שהוא עשה, ויודע שהוא לא ראוי לפרסום השלילי עליו, בסופו של דבר, אם הוא ימשיך להיות אדם טוב, הפרסום השלילי יתמסמס מאליו. אנשים שייחשפו לפרסום השלילי לאחר חוויה טובה עם האדם או העסק, יגיבו באופן חיובי על האדם, וכך יפחיתו את ההשפעה של הפרסום השלילי. אולם, אם אדם נלחץ מפרסום שלילי שמסתובב עליו, הוא עלול לעשות פעולות לא נכונות, ויעשה בדיוק את ההפך ממה שרצה.

אפליקציות

 

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »