חיפוש

6 טיפים לקידום האתר שלך

לא משנה איזה עסק יש בבעלותך, אתר אינטרנט הוא כמעט בגדר חובה.

אתר אינטרנט הוא אמצעי נוסף לשרת לקוחות, והוא מהווה חלון ראווה דיגיטלי לעסק, וכפי שחנויות משקיעות בחלונות ראווה פיזיים כך יש להשקיע גם באתר.

אתר שלא מושקעת מחשבה בקידומו וכיצד הוא יכול לצמוח ולהגיע לקהלים חדשים הוא אתר שלא יעשה הרבה עבור העסק שלכם.

מעוניין לקדם את האתר שלך? אספנו מספר טיפים שיסייעו לך לעשות זאת.

 

  1. בצעו מחקר מילות מפתח כבר בשלב הראשוני

כבר בשלב הראשוני שך קידום האתר חשוב לעשות מחקר מילות מפתח כדי לדעת כיצד לתכנן את האתר בצורה הנכונה. במילות המפתח הראשיות עושים שימוש בעמודים המרכזיים באתר, וזאת למרות שקשה לקדם אותן. מילות מפתח מפורטות וספציפיות יותר משולבות מאוחר יותר. מחקר מילות מפתח ושילוב שלהן באתר יאפשרו לגוגל למצוא את האתר שלכם בקלות רבה יותר ולמקם אותו גבוה בתוצאות החיפוש.

 

  1. כותרת ראשית וכותרות פנימיות

מלבד הכותרת הראשית, לכותרות הפנימיות ישנה חשיבות גדולה. חשוב לשמור על היררכיה של כותרות: למשל, כותרת ראשית H1 יש רק אחת, ואם יש באתר מערכת ניהול תוכן שבה נרשם שם הפוסט או העמוד, יתכן וזוהי הכותרת. נושאים ראשיים בעמוד יהיו תחת H2, ונושאים הקשורים לנושאים הראשיים יהיו תחת H3.

 

  1. תפריטים קלים לניווט

זה חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה קל לתפעול וניווט. המטרה היא שגולש הנכנס לאתר יוכל בקלות לבצע את מה שרצה ולהגיע למידע אותו הוא מבקש, ולא "יתברבר" זמן רב עד שישיג את מטרתו. חשוב שתפריטים יהיו קצרים ככל האפשר, בלי כפילויות מיותרות והפניות למקומות מאוד ספציפיים. כך למשל, אם יש באתר שלכם מאמרים, התפריט יכול להפנות לדף "מאמרים" בו יש קישורים לכל מאמר, אבל אין צורך שבתפריט תפנו ישירות לכל מאמר.

 

  1. התאמה למובייל

ניתן לפתוח בטלפון הסלולרי גם אתרים שלא מותאמים למובייל, אך הגלישה בהם עלולה להיות מאוד לא נוחה ולכן חשוב לבצע התאמה של הגודל והתוכן למובייל. זכרו כי חלק הולך וגדל מהגלישה באינטרנט נעשה דרך הטלפון הסלולרי, ואם לא תתאימו את האתר שלכם למובייל אתם פשוט מוותרים על הנתח הזה. מומלץ להשתמש במערכת ניהול תוכן או תבנית בה ניתן להגדיר בנפרד את הפריסה לטלפון נייד.

 

  1. בצעו דו"ח ביצועים ומיקומים

כדי לעקוב אחרי הצלחת קידום האתר מומלץ לבצע דו"ח ביצועים ומיקומים במנועי החיפוש. ישנן תוכנות שניתן לעשות זאת באמצעותן, וכמו כן ניתן לעשות זאת גם באמצעות ה-Search Console.

 

  1. היעזרו בחברה לקידום אתרים

חלק מהסעיפים שהבאנו כאן ניתן לבצע בעצמכם, ואחרים מצריכים ידע טכני מסוים שלא פשוט להשיג לבד. ההמלצה שלנו היא להיעזר המציעה קידום אתרים לעסקים שתבצע זאת בשבילכם יחד עם עוד מגוון פעולות שיקדמו את מיקום האתר שלכם במנועי חיפוש, כגון שיפור חוויית משתמש, קניית קישורים ועוד.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »